ارسال ۸۰۰ اثر به دبیرخانه پویش«روایت حبیب» در خراسان شمالی

۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۰۶۲۵۵
ارسال ۸۰۰ اثر به دبیرخانه پویش«روایت حبیب» در خراسان شمالی
سید باقر سیدی‌زاده با بیان اینکه ارسال شدن این تعداد اثر به دبیرخانه با توجه به فرصت 6 روزه پس از انتشار فراخوان، بسیار قابل توجه بوده است، اظهار کرد: این آثار در قالب نامه و نقاشی از سوی دانش‌آموزان خراسان شمالی در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم بوده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری خراسان شمالی با بیان اینکه بیشترین استقبال از سوی دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول بوده است، افزود: داوری این آثار در مراحل پایانی قرار دارد.

وی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای برندگان این پویش، بیان کرد: ۵ نفر از برگزیدگان این پویش به همراه خانواده های خود برای زیارت مزار حاج قاسم سلیمانی به کرمان اعزام می شوند.

سیدی زاده ادامه داد: یکصد نفر از شرکت‌کنندگان این پویش در خراسان شمالی نیز به رسم یادبود تقدیر و تجلیل خواهند شد.

او با بیان اینکه یک نفر برنده سفر به کرمان در شهرهای شیروان، آشخانه و بجنورد و به نسبت شرکت‌کنندگان در هر شهر نیز اسامی برگزیده ها اعلام می شود، گفت: در محل برگزاری کاروان روایت حبیب شهرهای شیروان، آشخانه و بجنورد، یک نفر منتخب سفر به کرمان و برگزیدگان همان شهر اعلام خواهد شد. همچنین باقی منتخبان و برگزیدگان نیز در محفل خاطره دوشنبه در محل سالن گلشن بجنورد معرفی خواهند شد.

به گفته وی، عابرگالری نمونه آثار نیز در شیروان سالن غدیر، آشخانه سالن ورزشی تختی و بجنورد در محل برنامه سفیر که شهرک گلستان پیش بینی شده، برپا و اهدای جایزه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پویش روایت حبیب در استان با مشارکت حوزه هنری، صداوسیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش‌وپرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: حسن حاتم نژاد و محمد کریمی مقدم نیز از دیگر داوری این پویش را عهده‌دار بودند که همکاری با آنان شایسته تقدیر است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز