پرونده کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی در اسفراین بسته شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۱:۲۵
کد خبر: ۱۴۰۹۰۶۷
پرونده کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی در اسفراین بسته شد
فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با 10 میلیارد ریال کلاهبرداری در اسفراین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،  سردار سعید مطهری زاده با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی از طریق مشارکت در سرمایه گذاری حوزه بورس و اوراق بهادار اقدام به کلاهبرداری از وی کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش مستمر و بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی و همچنین همکاری شاکی پرونده، فرد کلاهبردار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به کلاهبرداری از طریق مشارکت در سرمایه گذاری حوزه بورس و اوراق بهادار از شاکی به مبلغ 10 میلیارد ریال اعتراف کرد، یاد آور شد: این فرد در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و در نهایت راهی زندان شد.

سردار مطهری زاده با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان در سطح جامعه خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدار ها و توصیه های پلیسی در خصوص پیشگیری از وقوع کلاهبرداری، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز