استاندار خراسان شمالی : انسجام و وحدت رمز پیشرفت استان است

۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۵:۳۷
کد خبر: ۱۴۱۷۳۱۴
استاندار خراسان شمالی : انسجام و وحدت رمز پیشرفت استان است
در دیدار ائمه جمعه اهل سنت استان با استاندار خراسان شمالی ، دکتر حسین نژاد گفت: انسجام و وحدت رمز پیشرفت استان است و این مهم با حضور اهل شیعه و سنت در کنار یکدیگر محقق می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد با بیان اینکه ماهیت وجودی دشمنان تغییری نکرده ، افزود: دشمنان فقط به دنبال ایجاد نا آرامی در سطح کشور هستند اما مردم ما با بصیرت افزایی و پایبندی به اعتقادات دینی راه خود را تغییر نخواهند داد.

وی تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی با برقراری گفتمان با اقوام مختلف و توجه به اقلیت ها موجب عدم تعرض داعش شد که تحقق این مهم در سایه همدلی و انسجام رخ داد .

دکتر حسین نژاد با بیان اینکه به زودی ایران جزو قدرت های برتر آسیا خواهد شد ، گفت : دشمنان به هر اندازه که درصدد آسیب رساندن به کشور باشند اما باز هم مردم ایران اقتدار خود را نشان می دهند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان اینکه علما و روحانیون نقش محوری در هدایت جامعه دارند ، گفت : انسجام جامعه ، پیگیری نیازهای جامعه ، بصیرت افزایی ، افزایش وحدت جامعه و تربیت طلاب از دیگر نقش های مهم روحانیون و ائمه جماعت است.

حسن ناهیدی روحانیون را در حل مطالبات مردم و پاسخگویی به مسائل دینی پیشرو دانست .

گفتنی است رفع محرومیت ، توجه به زیر ساخت و توسعه راه ها، تامین آب شرب ، استقرار پزشک خانواده در برخی روستاها ،  اجرای طرح هادی، کمبود اقلام دارویی و ....از مطالبات مهم مطرح شده در این نشست بود که استاندار خراسان شمالی پس از استماع ، دستور پیگیری و حل این مشکلات را با استمرار جلسات متعدد صادر کرد .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز