عملکرد گزینشگران در کارکرد دستگاه های اجرایی تاثیر مستقیم دارد

۱۴۰۱/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۱:۲۲
کد خبر: ۱۴۱۷۷۵۶
عملکرد گزینشگران در کارکرد دستگاه های اجرایی تاثیر مستقیم دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی صبح امروز در گردهمایی گزینشگران استان گفت : بزرگترین سرمایه هر دستگاه اجرایی منابع انسانی و گزینشگران آن نیز در عملکرد سازمانها نقش بسیار موثری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حسن ناهیدی با بیان اینکه کارکردهای گزینشگران حساس و دقیق است ، افزود: عملکرد گزینشگران در کارکرد فعلی دستگاه های اجرایی تاثیر مستقیم دارد .

وی با اشاره به اینکه گزینشگران افرادی دغدغه مند ، دلسوز ، خدمتگزار و حساس هستند، تصریح کرد:گزینشگران برای جذب افراد باید به بررسی تیپ شخصیتی هر فرد بپردازند زیرا فرد انتخاب شده برای مدت طولانی در دستگاه های اجرایی کار خواهد کرد لذا کار گزینشگران بسیار سخت و حساس است .

ناهیدی با بیان اینکه جهان بینی و بینش افراد برای گزینشگران حائز اهمیت است ، خاطر نشان کرد: نقش گزینشگران نیز در کارکرد ، عملکرد ، افزایش بهره وری و موفقیت دستگاه های اجرایی بسیار مهم تلقی می شود زیرا موجب می شود تا نظام به اهداف خود دست یابد .

وی افزود: دشمنان از طریق فضای مجازی در تلاش برای ایجاد ذهنیت در مردم هستند که گزینشگران باید انتخاب دقیق افراد و عملکرد مثبت دستگاه ها باید این ذهنیت را خنثی کنند .

ناهیدی نقش گزینشگران را حساس و تعیین کننده برشمرد و گفت : دشمنان با تمام ظرفیت و تکنولوژی های خود برای آسیب رساندن به کشورهای اسلامی به ویژه ایران هر اقدامی را انجام می دهند اما گزینشگران از بروز هر نوع آسیبی مرزبانی می کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از گزینشگران برتر دستگاه های اجرایی با حضور معاون سیاسی استاندار تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز