نقش زن در طول حیاط بشر، یک نقش بی بدیل و تاثیر گذار است

۱۴۰۱/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۶:۴۹
کد خبر: ۱۴۲۲۱۲۶
نقش زن در طول حیاط بشر، یک نقش بی بدیل و تاثیر گذار است
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه نقش زن در طول حیاط بشر یک نقش بی بدیل و تاثیر گذار است، گفت: امروز زنان ما در جامعه اسلامی، حضرت فاطمه زهرا(س) را الگو و سرمشق خود قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سردار سعید مطهری زاده در مراسم تجلیل از کارکنان زن که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سالن همایشات ستاد برگزار شد، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان یک زن در حمایت از ولایت تا زمانی که زنده بودند با جان و دل تلاش کرد و مظلومانه به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه این وفاداری و بزرگی حضرت فاطمه زهرا(س) الگو و سرمشق تمام زنان جهان اسلام است، افزود: نقش زنان ما در طول حیاط بشر و در عرصه های مختلف یک نقش بسیار بی بدیل و تاثیر گذار است.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه بانوان ایرانی در ساختن این جامعه نقش آفرینی کرده اند، گفت: در طول تاریخ، زنان ایرانی در پیروزی های مختلف خصوصا 8 سال دفاع مقدس بسیار تاثیر گذار بودند.

سردار مطهری زاده ادامه داد: مادران شهدای والامقام نیز به عنوان یک زن با الگوگیری از حضرت فاطمه(س) اسطوره ی واقعی و صبورانه در مقابله و برخورد قاطعانه با دشمنان هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان ما به جایگاه والای زنان جهان اسلام خصوصا بانوی ایرانی پی برده اند، تصریح کرد: دشمنان ما تلاش می کنند تا جامعه ی ما را به فساد و فحشا بکشانند تا جایگاه و هویت زن و خانواده را بگیرند، اما بانوی ایرانی با الگوگیری از مادران و زنان پاکدامن جامعه هرگز اجازه نمی دهند تا دشمن بر ما غلبه کند.

سردار مطهری زاده در ادامه با بیان اینکه حجاب زن محدودیت نیست بلکه نشانه مصونیت و جایگاه والای زن است، گفت: حجاب و پاکدامنی در وجود بانوی ایرانی بوده و هست و دشمنان نیز از همین موضوع ناراحت هستند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تحکیم مبانی اخلاقی خانواده با حضور مادران امکان پذیر است، از تلاش بی وقفه و موثر زنان فرماندهی انتظامی استان در اجرای ماموریت های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در پایان مراسم تجلیل از زنان فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، سردار مطهری زاده به همراه جانشین و معاون هماهنگ کننده انتظامی استان با اهداء هدایایی از پرسنل زن این فرماندهی تقدیر و تجلیل کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز