صنایع و کشاورزان، یاوران همیشه صنعت برق استان هستند

۱۴۰۱/۱۰/۲۲ - ۱۶:۴۹:۲۹
کد خبر: ۱۴۲۲۱۴۶
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از صنایع و کشاورزان استان به پاس همیاری و همکاری همه جانبه در گذر از پیک برق تابستان قدردانی کرد و خواستار تدوام این همراهی در گذر موفق از پیک برق زمستان نیز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حسن چاهی با اشاره به برودت هوا از اعمال مدیریت مصرف 30 درصد برق صنایع بالای یک مگاوات خبر داد و گفت: طبق دستورالعمل صادر شده، صنایع بالای یک مگاوات ملزم به مدیریت بهینه 30 درصد برق مصرفی خود شدند.

وی هم چنین به ضرورت همکاری شرکت شهرک های صنعتی اشاره و بیان کرد: در این راستا با هماهنگی سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی، مقرر شد تا صنایع نیز شرکت توزیع نیروی برق استان را برای تامین برق پایدار مشترکین همراهی کنند.

وی با اشاره به افزایش مصرف گاز افزود: این محدودیت ها به دلیل برودت هوا در نقاط مختلف استان پیش آمده است به گونه ای که مسئولیت اجتماعی این شرکت ایجاب می کند برای تامین انرژی زمستان همکاری های از همه اقشار جامعه وجود داشته باشد.

استفاده از مولدین خودتأمین دستگاه های اجرایی راهکار دیگری است که سکاندار شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی به آن اشاره و بیان کرد: طبق دستور العمل های ابلاغ شده، ضرورت دارد که دستگاه های اجرایی مولدین اضطراری برق خود را از ساعت 11 تا پایان وقت اداری وارد مدار کنند که این موضوع از سوی بازرسان شرکت توزیع نیروی برق استان به طور مستمر مورد پایش قرار می گیرد.

چاهی در خصوص مصرف برق کشاورزان نیز افزود: مصارف مجاز و برداشت آب چاه های کشاورزی بر اساس آن چه شرکت آب منطقه ای مشخص کرده است، در فصول مختلف متفاوت بوده و در فصل زمستان با محدودیت هایی همراه شده است. وی ادامه داد: طبق بخشنامه دیسپاچینگ ملی برق، مدیریت مصرف برق در چاه های کشاورزی از ساعت 11 تا 17 به صورت پراکنده اعمال می شود.

وی از مشترکین خواست تا میزان مصرف خود را مدیریت و از استفاده از لوازم برق پر مصرف در ساعت های اوج مصرف خودداری کنند

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز