ارائه خدمات بهداشتی به بیش از ۷ هزار نفر در شهرستان بجنورد

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۴:۳۴
کد خبر: ۱۴۲۴۶۸۳
ارائه خدمات بهداشتی به بیش از ۷ هزار نفر در شهرستان بجنورد
سرپرست مرکز بهداشت بجنورد از ارائه ۲۲۰۰۰ خدمت بهداشتی به حدود ۷۰۰۰ نفر، در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت شهرستان بجنورد، در هفته اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر ابراهیم بازخانه‌ای در جلسه مدیریت بحران مرکز بهداشت بجنورد، با اعلام این آمار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه تمام پرسنل مراکز و خانه‌های بهداشت شهرستان، خاطر نشان کرد: با وجود شرایط سخت و برودت شدید هوا طی روزهای اخیر و در ایامی که بسیاری از ادارات و مشاغل دورکارند، همکاران ما همچون همیشه در صحنه جهاد حاضر بوده و مشغول ارائه خدمات به همنوعان خود هستند.

 وی با تأکید بر اهمیت انجام مراقبت‌های به موقع گروه‌های پرخطر و آسیب‌پذیر به ویژه مادران باردار و کودکان، از تمام همکاران خواست که تحت هر شرایطی از اقدامات به موقع در راستای حفظ و ارتقاء سلامت مردم و پیشگیری از هرگونه خطر و آسیب به سلامتی آنان غفلت نکنند.

سرپرست مرکز بهداشت بجنورد همچنین به ضرورت مدیریت مصرف بهینه گاز و رعایت حداکثری در مصرف انرژی در تمامی واحدهای تابعه اشاره کرده و گفت: با توجه به سرمای شدید هوا و بحران سوخت، تنظیم دمای سیستم گرمایش فضاهای مراکز بر روی حداقل ممکن و طبق استاندارد، خاموش کردن سیستم گرمایش و روشنایی فضاهایی که در طول عصر و شب تعطیل هستند، استفاده از کمترین تعداد اتاق‌ها در مراکز و خاموش کردن سیستم گرمایش اتاق‌های بلااستفاده، از جمله اقداماتی است که در کاهش مصرف سوخت مفید و موثر خواهد بود.

بر اساس این گزارش، این جلسه اضطراری با حضور تیم مدیریت بحران مرکز بهداشت بجنورد و با هدف تحلیل وضعیت موجود و چالش‌های پیش رو برگزار و گزارشات اعضا در حوزه روند ارائه خدمات، حوادث، بهداشت محیط، ازمایشگاه، مراقبت گروههای سنی و گروه‌های پرخطر، واکسیناسیون و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

 

نظر شما