بهره‌برداری از ۱۲ پروژه بهداشتی درمانی طی دهه فجر امسال

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۷:۵۴
کد خبر: ۱۴۲۷۰۶۵
بهره‌برداری از ۱۲ پروژه بهداشتی درمانی طی دهه فجر امسال
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح این دانشگاه در دهه فجر امسال افزود: 12 پروژه با اعتبار بالغ‌بر 250 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر حمیدرضا صدوقی در نشست خبری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: خانه‌های بهداشت حصارگرمخان، بیدک گرمه، باداملق شیروان، قسطی معاون، هنامه شیروان و گزآباد، همچنین مراکز جامع سلامت باباامان و بهکده رضوی، بخش ناباروری و همچنین بخش نوزادان بیمارستان بنت الهدی و همچنین پانسیون پزشک خیر ساز در یکه صعود از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال است.

وی همچنین با بیان این که مجوز جذب و تأمین نیرو برای مرکز ساخته شده توسط ارتش در رازوجرگلان اخذ شده که مشروط به واگذاری این مرکز به دانشگاه است، تصریح کرد: طبق استانداردها به ازای هر 100 متر مربع، 1 تخت بیمارستانی می‌توان در نظر گرفت، مرکز ساخته شده توسط ارتش حدود 700 متر مربع است که ظرفیت بیش از 7 تخت ندارد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: از طرفی مرکز راز که حدود 10 سال پیش ساخته شده، با زیر بنای 1100 متر مربع در حال ارائه خدمات شبانه‌روزی است.

وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان 64 تخت خوابی رازوجرگلان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: با توجه به جمعیت رازو جرگلان، بیمارستان 64 تخت خوابی برای این شهرستان در زیربنای 7700 متر مربع ساخته خواهد شد که اعتبار مصوب شده سفر رئیس جمهوری برای این پروژه 80 میلیارد تومان است.

وی با بیان این که فاز نخست این پروژه 68 میلیارد تومان برآورد اعتبار شده است، افزود: این پروژه در مرحله تجهیز کارگاه و خاک برداری قرار دارد و تا پایان امسال، در فاز نخست بخشی از اسکلت بیمارستان نیز احداث خواهد شد و امیدواریم پیشرفت خوبی طی 8 ماه آینده شاهد باشیم و فاز 2 نیز در ادامه انجام خواهد شد.

دکتر صدوقی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر فرسوده بودن ساختمان مرکز جامع سلامت چمن بید، اظهار کرد: مناقصات ساخت مرکز جدید انجام شده و به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز