ضرورت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان

۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۸۷۳۱
ضرورت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان
کمیته هنری، رسانه های مکتوب و خبرگزاریهای ستاد دهه فجر خراسان شمالی با حضور اعضای این کمیته در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ  ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: انقلاب اسلامی به برکت تلاش های رسانه ای که به صورت گروهی و فردی انجام داده اند ماندگار شده است در حالی که در بخش عمده ای از کشورهای دنیا و قاره ها همچنان فعال است.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد تا دهه فجر را جهانی و از قالب دولتی خارج کنیم، اظهار کرد: برگزاری برنامه های دهه فجر با مشارکت مردم اثرگذاری بهتری دارد.
«سرشته» با بیان اینکه تلاش کنیم تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل جوان معرفی کنیم، تصریح کرد: در این راستا رسانه ها می توانند به عنوان ابزار کاربردی نقش بسزایی ایفا کنند.
در ادامه این جلسه اعضا به ارائه نظرات، پیشنهادات و برنامه های خود در ایام دهه مبارک فجر پرداختند که برگزاری شب شعر «فجر علوی»، نمایشگاه تولیدات هنری، نمایشگاه هنر های تجسمی(نقاشی-فجر)، نمایشگاه مد و لباس  اسلامی، مسابقه عکاسی سلفی، مسابقه دلنوشته پدران آسمانی، شب شعر فجر،نشست بصیرتی انقلاب اسلامی و سبک زندگی، تولید محتوی در فضای مجازی، جشنواره موسیقی فجر،جشنواره فیلم فجر، عصر شعر انقلاب، اکران فیلم در مناطق حاشیه شهر، نمایشگاه جاهلیت مدرن در مساجد، تولید محتوی در فضای مجازی، افتتاح کتابخانه شهرایور،کلنگ زنی کتابخانه روستای یکه صعود راز و جرگلان و... از جمله برنامه های اجرایی در دهه فجر می باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز