استاندار خراسان شمال خبر داد : افتتاح ۵۱۶ پروژه در دهه فجر امسال

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۴:۵۴
کد خبر: ۱۴۳۱۰۰۸
استاندار خراسان شمال خبر داد : افتتاح ۵۱۶ پروژه در دهه فجر امسال
استاندار خراسان شمالی گفت: دستاوردهای نظام و اقدامات صورت گرفته باید برای مردم تشریح و بیان شود زیرا این کار موجب امید آفرینی در سطح جامعه خواهد شد .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا حسین نژاد با بیان اینکه ایران پلکانی را در حال طی کردن است که می تواند در قالب یک ابرقدرت بعنوان قطب قوی مطرح شود ، افزود: نامگذاری چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با نام ایران استوار بیانگر این است در تمام فراز و نشیب های ایران، با تبعیت مردم و حضور رهبری ایران استوار مانده است .
 
وی با بیان اینکه رسمیت و قدرت یک کشور مردم آن و رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی هم مردم هستند، خاطر نشان کرد: برنامه های محوری دهه فجر بیانگر وحدت ما است و اینکه دشمن نتوانسته در بین ما نفوذ کند .
 
دکتر حسین نژاد مهم ترین مصوبه ملی استان در سفر رییس جمهور به استان را انتقال پساب پتروشیمی عنوان کرد و گفت : با انتقال پساب به داخل استان و جایگزین شدن آب شرب و استفاده از آب پشت سدها برای کشاورزی شاهد جهش اقتصاد کشاورزی خواهیم بود.
 
وی افزود : ۵۱۶ طرح با اعتبار سه هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.
دکتر حسین نژاد گفت:این تعداد پروژه، ۴۶۹ طرح با ۶۵۰ میلیارد تومان افتتاح و ۴۷ طرح نیز با سه هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.
استاندار خراسان شمالی گفت: رتبه اول کلنگ زنی های پروژه های امسال دهه فجر در بخش صنعت و معدن ، آب و فاضلاب ، جهاد کشاورزی ، شرکت گاز و شهرداری ها است .
 
انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز