ضرورت ارتقای کیفیت و سلامت کالاهای اساسی

۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۱:۳۴
کد خبر: ۱۴۴۲۶۶۱
ضرورت ارتقای کیفیت و سلامت کالاهای اساسی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در سی و چهارمین کارگروه تنظیم بازار استان گفت :با توجه به ایام پایانی سال برای ارتقای کیفیت و سلامت کالاها باید حداکثر تلاش ها صورت گیرد و این موضوع توسط مدیران کل دستگاه های اجرایی در سطح شهرستانها هم مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ناصر فخر موحدی افزود: با تشکیل ستاد کیفیت در سطح کشور که اقدامات آن مشابه کارگروه تنظیم بازار استان ها است موضوع رصد ، نظارت و رسیدگی در سطح بازار به صورت مستمر با هدف ارتقای کیفیت انجام می شود .

وی خاطرنشان کرد : در حوزه ارتقای کمیت و کیفیت کالاها، دستگاه های اجرایی اگر جزیره ای و صرفا تنها بر مبنای وظایف خود عمل کنند به اهداف خود دست نمی یابیم بلکه ضروریست تا یک تیم با اهداف مشترک اما در شاخه های متفاوت کار را دنبال کنند تا شبه های ایجاد شده برطرف شود.

فخر موحدی بهره برداری از ظرفیت ها به نحو مطلوب و انعکاس نتایج در جلسه کارگروه و تصمیم سازی برای سال ۱۴۰۲ جزو اهداف اصلی این کارگروه عنوان کرد .

گفتنی است در این کارگروه بر بهداشت و سلامت کالاها، توزیع گوشت قرمز و مرغ، تامین و توزیع میوه شب عید، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تاکید شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز