سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری ؛

فضای کسب و کار با اجرای قانون رفع موانع تولید رونق می یابد

۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۷:۲۹
کد خبر: ۴۱۰۹۲۰
فضای کسب و کار با اجرای قانون رفع موانع تولید رونق می یابد
سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خراسان شمالی گفت: با اجرای قانون رفع موانع تولید، فضای تولید و کسب‌وکار رونق خواهد گرفت و رشد اقتصادی و افزایش اشتغال پایدار را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمود دلپسند در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: این کارگروه به ‌منظور بررسی، تبادل‌نظر و هماهنگی برای حل موانع واحد‌های تولیدی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 2 سال از عمر تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید می گذرد، تصریح کرد:در این مدت، عمده ترین مشکلات واحدهای تولیدی اعم از حوزه بانک ها و سرمایه در گردش، بدهی های معوقه، امور مالیاتی و مشکلات با دستگاه های خدمات رسان مورد بررسی قرار گرفته است.

دلپسند خاطرنشان کرد:فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و حمایت از واحدهای تولیدی زیر یکصد نفر کارگر و واحدهای تولیدی احداثی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد از مهم ترین اولویت های این کارگروه  و محور تصمیم گیری است.

وی اظهار داشت: واحدهای تولیدی بدانند که از آنها در این کارگروه حمایت خواهیم کرد اما از تمام این واحدهای تولیدی انتظار داریم تا امکانات وبرنامه های خود را به طور شفاف ارایه دهند.

دلپسند افزود:با توجه به اینکه اگر بانک ها ناگزیر به اجرایی کردن وثائق واحدهای تولیدی شوند تا زمانی که این ابزارها و املاک  واحدها، تبدیل به نقدینگی نشود کنترل جرائم آنان محفوظ است که این مساله باعث متضرر شدن واحدهای تولیدی می شود.

وی در ادامه توضیح داد: لذا برای حمایت از واحدهای تولیدی، نامه ای در قالب پیش نویسی برای ارایه به دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور آماده کرده ایم تا این جرائم حذف شود که امیدواریم سریع تر نهایی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز