برگزاری جلسه هم اندیشی راه و شهرسازی و دادگستری خراسان شمالی

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۸:۵۸
کد خبر: ۴۱۸۲۰۷
برگزاری جلسه هم اندیشی راه و شهرسازی و دادگستری خراسان شمالی
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه هم اندیشی مابین راه و شهرسازی و دادگستری خراسان شمالی در بحث مسکن مهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی اصغر بدیعی مقدم  گفت: در بحث مسکن مهر قوه قضائیه همیشه همیار مجموعه راه و شهرسازی بوده است و هدف این مجموعه خانه دار کردن مردم است .

بدیعی مقدم بیان کرد: در این خصوص  کمیته فنی ویژه مسکن مهرنیز  در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شده است و پیگیر این مسئله هستند.

وی در بحث افزایش هایی که لحاظ شده است خاطر نشان کرد : این افزایش ها بصورت کشوری است و ما سه مرحله افزایش در بحث مالی پروژه ها ی مسکن مهر داشتیم و پیمانکاران باید با همین قرار دادی که بسته شده است پروژه را خاتمه بدهند و پروژه ها را تحویل مردم دهند.

وی اظهار داشت : پروژه های هزار واحدی عمران و مسکن سازان دارای پیشرفت فیزیکی 95 درصدو بالاتر  هستند و 5 هزار واحد مسکن مهر باقیمانده در کل استان داریم و 760 واحد نیز بدون متقاضی است که بصورت خود مالک تحویل مردم خواهیم داد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: 35 میلیارد ریال به جای آندسته از متقاضیانی که پول خود را کامل واریز نکرده اند پول تزریق پروژه های مسکن مهر کردیم تا  شرکت انبوه ساز به کار خود ادامه دهد و دچار مشکل نشود .

استان خراسان شمالی طبق سرشماری سال 90 حدود 230 هزار خانوار جمعیت دارد که نیمی از این جمعیت در 22 شهر و مابقی در بیش از 800 روستا سکونت دارند.

در این استان افزون بر 24 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده و یا در دست ساخت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز