برگزاری اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فاروج

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۸:۴۸:۱۷
کد خبر: ۴۱۸۸۳۷
برگزاری اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فاروج
جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با حضور امان ا... خدمتگزار فرماندار ، امام جمعه و مسئولین شهرستان فاروج تشکیل گردید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، امان ا... خدمتگزار در این جلسه به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر به خصوص در ماه مبارک رمضان پرداخت و برخی مصادیق آن را بیان نمودند.

 وی با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته  در دولت تدبیر و امید گفت : در این دولت در حوزه فرهنگی نیز اقدامات و اعتبارات فرهنگی خوبی انجام وهزینه شده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان از کم کاری بعضی دستگاه های متولی فرهنگ گلایه کرد و افزود:  شهرداری ها آمار شفاف ارائه کنند که بودجه های فرهنگی را در چه محلی هزینه می کنند.

فرماندار فاروج اظهار داشت: انشاا... در هفته دولت امسال مجتمع فرهنگی شهر تیتکانلو به بهره برداری می رسد  وشاهد ساخت حوزه های علمیه خواهران و برادران، مجتمع فرهنگی تبلیغات اسلامی و.. نیز هستیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید مانع برگزاری برنامه های شاد در شهرستان شویم افزود: باید ساز و کار اجرای برنامه های شاد را دستگاه های فرهنگی متناسب با شئون ایجاد کنند .

یکی از دلایلی که باعث کاهش نشاط جامعه  شده این است که نتوانستیم شرایط شادی وتفریحی را برای جوانان فراهم کنیم .

امام جمعه فاروج نیز با اشاره به هشدارهای مکرر رهبری در خصوص ولنگاری های فرهنگی گفت: این ولنگاری در حوزه های مختلف، پوشاک ، برنامه های شادی، حتی مراسم ختم  و... دیده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین قلی زاده اظهار داشت: از عمل به این فریضه غفلت کرده ایم  و هر چه این غفلت استمرار داشته باشد ضرر آن  گریبانگیر جامعه می شود.

وی تاکید کرد: اگر تذکر لسانی عملیاتی می شد، عروسی ها به ابتذال کشیده نمی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز