با حضور فرماندار شهرستان اسفراین و معاون توسعه امور ورزش استان:

آئین تجلیل از عوامل برگزاری مسابقات کشتی با چوخه گود زینل خان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۵:۱۶
کد خبر: ۴۲۱۰۱۹
آئین تجلیل از عوامل برگزاری مسابقات کشتی با چوخه گود زینل خان برگزار شد
120 نفر از عوامل برگزاری مسابقات بزرگ کشتی با چوخه گود زینل خان اسفراین طی مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، آئین تجلیل از عوامل برگزاری مسابقات بزرگ کشتی با چوخه در 14 فروردین ماه در گود زینل خان اسفراین با حضور علی اصغر یحیی آبادی سرپرست فرمانداری شهرستان اسفراین ، عباس شاهی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی اصغر یحیی آبادی سرپرست فرمانداری اسفراین در این نشست ضمن تاکید بر جایگاه شاخص شهرستان اسفراین در رشته کشتی با چوخه گفت: نام شهرستان اسفراین از قدیم الایام با نام کشتی با چوخه عجین شده است و این ظرفیت و توان به عنوان عاملی موثر در صدور روحیه پهلوانی و رشته کشتی با چوخه باید استفاده شود.

سید احمد پرویزی رئیس ورزش و جوانان اسفراین نیز برگزاری مسابقات بزرگ کشتی با چوخه در گود زینل خان را از جمله مهمترین رخدادهای آئینی و ورزشی در این شهرستان و استان عنوان کرد و گفت: برگزاری این مسابقات با توجه به حضور جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر نیازمند هماهنگی های فراوان چند ماه است که به همت کلیه فعالان عرصه ورزش و جوانان شهرستان اسفراین این مسابقه در سال جاری با بالاترین نظم و کیفیت برگزار شد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان اسفراین خاطر نشان کرد: در حال حاضر گود زینل خان به عنوان یک نماد ملی در کشور شناخته می شود و باید تلاش کنیم با استفاده از این ظرفیت حضور کشتی با چوخه را بیش از گذشته به ورزش کشور معرفی کنیم.

این برنامه با تجلیل از 120 نفر از عوامل و دستندرکاران برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در گود زینل خان در 14 فروردین ماه سال 95 ادامه یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز