معاون سیاسی امنیتی استانداری؛

مبارزه با مواد مخدر باید تبدیل به دغدغه اجتماعی شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۹:۰۲
کد خبر: ۴۲۱۶۳۴
مبارزه با مواد مخدر باید تبدیل به دغدغه اجتماعی شود
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت:برای برخورد با معضل مواد مخدر نباید به برگزاری همایش و سمینار و... بسنده کرد تمام مسوولان باید عزم خود را جزم کرده تا با این بلای خانمان سوز مبارزه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد رحیم نوروزیان در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر باید تبدیل به دغدغه اجتماعی شود، اظهار داشت: مواد مخدر در تمام دنیا قربانی میگیرد اما متاسفانه تفاوت در کشور ما این است که دشمنان تعمدا و از روی آگاهی به گسترش این مساله دامن میزنند.

وی با قدردانی از سازمانهای مردم نهاد که در حوزه مبارزه با مواد مخدر تلاش های بسیاری داشته اند، افزود:در کنار این تشکلات، اقدامات خوب نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و... نیز در راستای مبارزه با مواد مخدر قابل تقدیر است.

نوروزیان تصریح کرد:تنها نظامی که در دنیا مساله مبارزه با مواد مخدر را با جدیت تمام دنبال کرده، نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد که در این راه شهدای زیادی را نیز تقدیم کرده است ، با این حال مشکلات عدیده ای در این زمینه داریم.

وی بیان کرد: به رغم وجود تمام اختلاف سلیقه گروه ها و دستگاه های اجرایی، همه بر روی مساله مبارزه با مواد مخدر متفق القول هستند و باید از این انسجام عمومی و وحدت نظراستفاده را برد و تنها راه این مبارزه همگانی و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در جامعه می باشد در غیر این صورت مشکلات  این بخش حادتر میشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز