۱۰۲۳ دانش آموز مانه و سملقان آماده رقابت در کنکور سراسری امسال هستند

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۰:۱۸
کد خبر: ۴۲۴۲۴۴
۱۰۲۳ دانش آموز مانه و سملقان آماده رقابت در کنکور سراسری امسال هستند
معاون فرماندار مانه و سملقان در جلسه کمیسیون حفاظت از آزمون با دستور کار هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری کنکور سراسری ۹۵ گفت: همزمان با سراسر کشور در دو حوزه امتحانی در شهرستان مانه و سملقان در دو نوبت صبح و عصر با حضور هزار و ۲۳ نفر داوطلب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، رسول جهاندوست معاون فرماندار نیز در ادامه عنوان کرد : کنکور سراسری سال 95 با شرکت هزار و 23 نفر داوطلب که از این تعداد 651 نفر آن زن و 372 نفر آن مرد می باشند که از این تعداد بیشترین شرکت کنندگان در رشته علوم تجربی و کمترین آن در رشته هنر می باشد که در 2 حوزه و 2 روز متوالی در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

 وی از آمادگی آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون سراسری در شهرستان مانه و سملقان خبر داد و گفت: عوامل اجرایی کنکور مشخص و در یک جلسه توجیهی شرح وظایف آنها تشریح گردید .

معاون فرماندار بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های اجرایی بخصوص ادارات خدماتی و امدادی با متولیان برگزاری آزمون سراسری (آموزش و پرورش ) و تأمین نظم و امنیت و آرامش حوزه های برگزاری آزمون و مخازن و نگهداری سوالات و خدمات دهی مناسب به داوطلبان و خانواده آنان تأکید کرد و گفت: دانش آموزان در بزرگترین رقابت سرنوشت ساز زندگی خود و مارتن علمی کشور برای ورود به دانشگاه ها و مراکز علمی و عالی کشور با یکدیگ رقابت می کنند. 

گفتنی است آزمون سراسری سال 1395 در روزهای پنج شنبه 95/04/24 و جمعه 95/04/25 در دو نوبت صبح (ساعت 7:30) و عصر (ساعت 13:30)برگزار خواهد شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز