رئیس ورزش و جوانان شهرستان شیروان خبر داد:

برگزاری هفتمین دوره مسابقات کشوری کشتی آزاد جام برادران زهرایی در شیروان

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۴:۵۳
کد خبر: ۴۲۵۹۶۵
برگزاری هفتمین دوره مسابقات کشوری کشتی آزاد جام برادران زهرایی در شیروان
خالق زاده رئیس ورزش و جوانان شهرستان شیروان از برگزاری مسابقات کشوری کشتی آزاد جام برادران زهرایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی خالق زاده رئیس ورزش و جوانان شهرستان شیروان از برگزاری هفتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام برادران زهرایی در شهرستان شیروان خبر داد.

خالق زاده رئیس ورزش و جوانان شهرستان شیروان و داور بین المللی کشتی زمان برگزاری این مسابقات را 16 و 17 تیر ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: همزمان با عید سعید فطر این مسابقات در سالن پور رضا در شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: استانهای آذربایجان شرقی ، مازندران ، گلستان ، تهران ، خراسان رضوی ، کرمانشاه ، البرز ، سمنان و تیمهای مرزبانی ناجا از خراسان شمالی جهت شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند و این مسابقات کشوری در اوزان 57 ، 61 ، 65 ، 70 ، 74 ، 86 ، 97 و 125 کیلو گرم برگزار می شود.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان شیروان ضمن تاکید بر ارائه بیمه ورزشی توسط کلیه شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات گفت: به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات علاوه بر حکم و مدال قهرمانی به ترتیب سکه ، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی اهداء خواهد شد.

مرحوم حاجی علی‌اصغر زهرایی عضو هیئت کشتی شیروان  و دو فرزند وی به نام‌های احمد و حسین از کشتی گیران مطرح خراسان و کشور بودند که متاسفانه هنگام بازگشت از مسابقات انتخابی تیم ملی در مورخ 28 بهمن 1384 براثر سانحه دلخراش تصادف به رحمت ایزدی پیوستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز