برگزاری جلسه کمیته مناسب سازی در شهرستان جاجرم

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۴:۱۸
کد خبر: ۴۲۶۱۸۳
برگزاری جلسه کمیته مناسب سازی در شهرستان جاجرم
جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان به ریاست معاون فرماندار با حضور مسئول واحد مناسب سازی اداره کل بهزیستی استان و مسئولین و روئسای ادارت شهرستان به منظور بهسازی و مناسب سازی ادارات و اماکن عمومی جهت استفاده معلولین و جانبازان و سالمندان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، در راستای بهسازی و مناسب سازی ادارت و اماکن عمومی به منظور رفاه حال معلولین، جانبازان و سالمندان جلسه ای با همین عنوان به ریاست معاون فرماندار جاجرم با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

صاحبی معاون فرماندار جاجرم با تاکید بر اهمیت توجه به جامعه معلولین خواستار همکاری و تعامل مسئولین دستگاه ها جهت اجرای پروژه مناسب سازی در سطح شهرستان شد.

دکتر بلوریان مسئول واحد مناسب سازی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی ضمن ارائه مطالب مرتبط با موضوع مذکور، قوانین و آیین نامه اجرای پروژه مناسب سازی اماکن عمومی و ادارات ویژه معلولین را به اطلاع حاضرین رساند.

برخی از مصوبات این جلسه که از سوی حاضرین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت عبارتند از : مناسب سازی ادارات، ارگانها و اماکن عمومی جهت رفاه حال شهروندان معلول، در نظر گرفتن میز خدمت ویژه معلولین و جانبازان در ادارات و ارگانها، در نظر گرفتن امکانات مورد نیاز معلولین در اماکن عمومی و ادارات با همکاری دفاتر طراحی در مرحله طراحی و تهیه نقشه.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز