شیروان قهرمان مسابقات کشوری کشتی "جام برادران زهرایی" شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۰:۲۳
کد خبر: ۴۲۸۲۷۰
شیروان قهرمان مسابقات کشوری کشتی جام برادران زهرایی شد
خالق زاده رئیس ورزش و جوانان شهرستان شیروان از پایان هفتمین دوره مسابقات کشوری کشتی جام برادران زهرایی در شیروان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی خالق زاده رئیس ورزش و جوانان شهرستان شیروان از پایان رقابتهای مسابقات کشتی جام برادران زهرایی در شیروان خبر داد .

خالق زاده ضمن اشاره به حضور 130 کشتی گیر از سراسر کشور در این رقابتها گفت: در این مسابقات که  پنجشنبه و جمعه در سالن پور رضای شیروان برگزار شد 130 کشتی گیر از 10 استان برتر حضور داشتند که در نتایج تیمی شیروان در جایگاه نخست قرار گرفت و استان مازندران و مرزبانی ناجا دوم و سوم شدند.

استان های آذربایجان شرقی، مازندران، گلستان، تهران، خراسان رضوی، کرمانشاه، البرز، سمنان و تیم های مرزبانی ناجا از خراسان شمالی در این مسابقات کشوری در وزن های57، 61، 65، 70، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم حضور داشتند.

خالق زاده افزود: به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات علاوه بر حکم و مدال قهرمانی به ترتیب سکه ، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی اهدا شد.

در پایان این رقابتها و در نتایج انفرادی در وزن 57   کیلو گرم صابر خانجانی از مرزبانی ناجا اول شد و داریوش حضرت قلی زاده از شیروان و علی حاج آقانیا از مازندران دوم و سوم شدند.

در وزن 61 کیلو گرم جلال علیزاده از شیروان به مقام قهرمانی رسید و مظاهر شربتی از گلستان و مرتضی درزنی از مازندران دوم و سوم شدند.

در پایان رقابتهای وزن 65 کیلو گرم مهران شیخی از شیروان به مقام قهرمانی رسید و مهران دارابی وصائب نقی زاده از شیروان و مرزبانی دوم و سوم شدند.

در وزن 70 کیلو گرم ایمان رحمانی زاده از مازندران در سکوی نخست ایستاد و حمید الهیان از شیروان و علی اصغر جبلی از گلستان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در 74 کیلو گرم امیر حسین تبار از مازندران به مقام قهرمانی رسید و کیانوش نادری از مرزبانی ناجا و جواد الهیان از خراسان شمالی دوم و سوم شدند.

در وزن 86  کیلوگرم مرغزاری از مازندران اول شد و اسماعیل یحیوی از خراسان رضوی و ارش میر آبادی از گلستان دوم و سوم شدند.

در وزن 97 کیلوگرم اسماعیل نجاتیان از خراسان رضوی در جایگاه نخست ایستاد و سید محسن ابراهیمی از مازندران و امید هادیان از مرزبانی ناجا در سکوی دوم و سوم ایستادند.

در سنگین وزن و در 120 کیلو گرم علی شعبانی از مازندران اول شد و ایمان محسن زاده از شیروان و علی اصغر اکبری از مرزبانی ناجا  در جایگاه دوم و سوم ایستادند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز