معاون استاندار تاکید کرد:

اقدامات باید بر اساس نظم و انسجام دنبال شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۸:۴۰:۰۴
کد خبر: ۴۳۰۵۶۵
اقدامات باید بر اساس نظم و انسجام دنبال شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: تمامی امور و اقدامات باید بر اساس نظم و انسجام و منطبق بر ایده ای مدون و جامع دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد حسین علی نیا در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار داشت: در راستای اجرایی نمودن کارهای فرهنگی  استان باید از انجام کارهای جزیره‌ای و بخشی در این حوزه ی مهم و تأثیر گذار پرهیز کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید تصمیمات و اقدامات در حوزه های مختلف به صورت مقطعی نباشد ، بیان داشت: پژوهش و تحقیقات کارشناسی قبل از اجرایی نمودن اقدامات  امری الزامی است.

وی ادامه داد: سیاست، تاکید و نگاه دولت ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه های مختلف به صورت پایدار و دائمی است چرا که تحقق این امر موجب توسعه و پیشرفت کشور است.

علی نیا تاکید کرد: ورود سرمایه گذاران خارج از استان در حوزه های گوناگون موجب تحرک و پویایی سرمایه گذراران استانی خواهد شد.

وی همچنین تدوین سند توسعه گردشگری فرهنگی و گردشگری طبیعی استان را الزامی دانست و افزود: تحقق این امر موجب ثبات مسیر توسعه و پیشرفت استان است.

گفتنی است در این جلسه باکلیات طرح دومین جشنواره فرهنگی و گردشگری استان در جاده ابریشم ، طرح کمپ فصلی عشایر گردشگری چمن بید و همچنین برگزرای ششمین نمایشگاه سراسری بازرگانی صنایع دستی کشور در منطقه بش قارداش موافقت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز