در نشست کارگروه صنایع‌دستی خراسان‌شمالی مصوب شد

برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی در بش قارداش بجنورد

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۳:۲۶:۰۸
کد خبر: ۴۳۰۹۴۳
برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی در بش قارداش بجنورد
برگزاری نمایشگاه سراسری بازرگانی صنایع‌دستی در بوستان ملی بش قارداش بجنورد در نشست کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌شمالی مصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدحسین علی نیا در نشست کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان خراسان‌شمالی اظهار کرد: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان باید از انجام کارهای جزیره‌ای و بخشی در این حوزه مهم و تأثیرگذار پرهیز کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید تصمیمات و اقدامات در حوزه‌های مختلف به‌صورت مقطعی نباشد، بیان داشت: پژوهش و تحقیقات کارشناسی قبل از اجرایی نمودن اقدامات امری الزامی است.

وی ادامه داد: سیاست، تاکید و نگاه دولت ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف به‌صورت پایدار و دائمی است چراکه تحقق این امر موجب توسعه و پیشرفت کشور است.

علی نیا تاکید کرد: ورود سرمایه‌گذاران خارج از استان در حوزه‌های گوناگون موجب تحرک و پویایی سرمایه‌گذاران استانی خواهد شد.

وی همچنین تدوین سند توسعه گردشگری فرهنگی و گردشگری طبیعی استان را الزامی دانست و افزود: تحقق این امر موجب ثبات مسیر توسعه و پیشرفت استان است.

گفتنی است در این جلسه با کلیات طرح دومین جشنواره فرهنگی و گردشگری استان در جاده ابریشم، طرح کمپ فصلی عشایر گردشگری چمن بید و همچنین برگزاری ششمین نمایشگاه سراسری بازرگانی صنایع‌دستی کشور در منطقه بش قارداش موافقت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز