مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛

نمایشگاه بازی های رایانه ای در خراسان شمالی برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۸:۰۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۱۱۷۸
نمایشگاه بازی های رایانه ای در خراسان شمالی برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در جلسه ستاد استانی مبارزه با بازی های غیر مجاز رایانه ای استان گفت: بازی های رایانه ای یکی از محصولات مهم فرهنگی است و  کارکردی که بازی ها دارند و با توجه به اینکه مخاطبین این بازی ها عمدتاً کودکان و نوجوانان هستند و شخصیت افراد در سن کودکی و نوجوانی شکل می گیرد ، لذا باید به این موضوع نگاه همه جانبه ای داشت.

حسین ثابت قدم وحید تشکیل ستاد استانی بازی های غیر مجاز رایانه ای در استان خراسان شمالی را گامی در جهت جلوگیری از بازی های غیرمجاز و توسعه و ترویج استفاده از بازی های مجاز رایانه ای ذکر کرد.

وی اظهار داشت: لازم است از همه ظرفیت ها برای آگاهی بخشی به خانواده ها و ارتقاء فرهنگ استفاده از این بازی ها از جمله رسانه ها، ابزارهای هنری، فیلم ، نمایشگاه ها و طرفیت دستگاه هایی مثل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استفاده کرد.

وی اذعان داشت: تمام تلاش خود را در راستای سوق دادن خانواده و فرزندان آنها برای بهره گیری از بازی های مجاز رایانه ای انجام خواهیم داد.  

ثابت قدم وحید از انعقاد تفاهم نامه با صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش در راستای جلوگیری استفاده از بازی های غیر مجاز رایانه ای در خراسان شمالی خبر داد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز