مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی؛

ارتباط سنگ بنای جامعه و هسته اصلی تشکیل ساختمان اجتماعی است

۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۵:۳۴:۵۳
کد خبر: ۴۳۴۴۰۶
ارتباط سنگ بنای جامعه و هسته اصلی تشکیل ساختمان اجتماعی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: باید توجه داشت که ارتباط نه تنها یکی از عناصر مهم و اساسی زندگی گروهی انسان است، بلکه سنگ بنای جامعه و هسته اصلی تشکیل ساختمان اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حسین ثابت قدم وحید در جلسه شورای رسانه استان افزود: اگر فرهنگ را مجموعه ای منسجم از آراء، عقاید، ارزش ها، هنر، آداب و رسوم که توسط غالب افراد جامعه پذیرفته شده است و از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود بدانیم، ارائه مباحث نظری درباره هریک از موارد یادشده را می توان کارکرد فرهنگی رسانه ها به حساب آورد.

وی اظهار داشت: رسانه ها با توجه به توانمندی هایی که دارند، یکی از عوامل بسیار مهم دگرگونی ارزش ها، باورها و معیارهای ملّی می باشند، چرا که قادرند با برنامه ریزی های دقیق و کنترل شده، اندیشه های مردم یک جامعه را شکل و رفتار آنان را به صورت دلخواه سمت وسو دهند.

ثابت قدم وحید اذعان داشت: اهمیت رسانه برکسی پوشیده نیست چرا که فعالیت رسانه مهمترین عامل یک موفقیت یک جامعه است.

وی در ادامه بر گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: رسانه مهمترین کارکرد را در توسعه اقتصاد مقاومتی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  با اشاره به برگزاری همایش ملی سبک زندگی اسلامی، بزرگداشت آیت الله موسوی بجنوردی و... خواستار اطلاع رسانی مناسب این رویدادهای فرهنگی و هنری در استان شد.

حسین برومند، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی  هم در ادامه این جلسه شورای رسانه استان را مهمترین شورا در راستای خواسته ها و مطالبات اصحاب رسانه استان ذکر و از عدم حضور برخی از رسانه ها در این جلسه گلایه کرد و افزود: شورای رسانه استان خاستگاه رسانه ها است و به عنوان رسمی ترین جلسه باید به آن اهمیت داده شود  چرا که کلیه سیاست ها و رویکردها و پیگیری های حوزه رسانه در این شورا انجام می شود.

در ادامه این جلسه اعضای شورای رسانه استان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود درراستای توزیع آگهی ها، مراسم روز خبرنگارو ... پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز