در شهرستان مانه و سملقان:

۷۲ پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۸:۱۰
کد خبر: ۴۴۲۹۸۴
۷۲ پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید
۷۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان همزمان با آغاز هفته دولت در مانه و سملقان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، غلامرضا عوض زاده فرماندار مانه و سملقان در اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : سیره و روش این دولتمردان شهید که به اهمیت و جایگاه شهیدان دولت و فلسفه پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردمی است و باید با الگو گرفتن از ساده زیستی ، صداقت و پشتکار شهیدان رجایی و باهنر در طول دوران خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهترین الگوی برای مسئولان نظام در خدمتگزاری هرچه بهتر و بیشتر به مردم باشد .   

عوض زاده با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه و بیان خدمات دولت به مردم است ،  به تلاش بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی برای اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته دولت تاکید کرد و افزود:  مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان  نسبت به برگزاری نشست خبری با خبرنگاران شهرستان جهت ارائه خدمات دولت در حوزه فعالیت خود و ارائه گزارش عملکرد یک ساله و 4 ساله حوزه فعالیت اداره  مربوطه جهت آگاهی مردم شریف شهرستان اقدام نمایند .

نماینده عالی دولت در شهرستان مانه و سملقان  با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مدارس اظهار کرد: ۲۰ مدرسه جدید در مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار مانه و سملقان خطاب به مدیران ادارات شهرستان افزود: با اجرای برنامه های متناسب فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی در نکوداشت این هفته و تبیین سیاست هاو اقدامات انجام شده 4 ساله دولت تدبیر و امید اهتمام داشته و در جهت اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت های دستگاه های اجرایی خود به مردم بکوشند.

رسول جهاندوست معاون فرماندار مانه و سملقان هم در این جلسه با اشاره به اینکه ادارات پروژه های قابل افتتاح خود را به فرمانداری معرفی کنند گفت: پروژه هایی در این هفته افتتاح خواهند شد که تکراری نباشند و  به طور صد درصد تخصیص اعتبار و به پایان رسیده باشند.

رسول جهاندوست بیشترین اعتبار پروژه قابل افتتاح در هفته دولت را متعلق به شرکت گاز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان دانست و افزود: در این هفته ۲۱ روستا از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی جمعیت بهره بردار شهرستان و غیر شهرستان از این پروژه ها را بیش از ۱۵۰ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: ما جزو شهرستان هایی هستیم که جمعیت روستایی آن ها از جمعیت شهرس‌‌تان بیشتر است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز