دیدار نماینده عالی دولت در شهرستان اسفراین با خبرنگاران؛

مراسم تجلیل از اصحاب رسانه برگزار شد

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۶:۵۶
کد خبر: ۴۴۳۰۱۹
مراسم تجلیل از اصحاب رسانه برگزار شد
مراسم تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان اسفراین همزمان با روز خبرنگار با حضور سرپرست فرمانداری و فعالان حوزه خبررسانی شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی اصغر یحیی آبادی ضمن تبریک روز خبرنگار و دهه کرامت اظهار داشت : حوزه خبر رسانی از حوزه های مهم و تاثیر گذار در عملکرد سازمان ها است که باید توجه به آن را بیشتر از قبل کرد .

سرپرست فرمانداری اسفراین با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: خداوند متعال نیز در سوره های مختلف بر اهمیت حوزه خبر رسانی صحه گذاشته است.

نماینده عالی دولت در ادامه ،اهمیت خبر رسانی را در سرعت پخش اخبار و صداقت یک خبر عنوان کرد و از خبرنگاران خواست تا ضمن حفظ شئون و اخلاقیات حرفه ای در این حوزه واقعیات جامعه را بطور واضح به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی در ادامه تاکید کرد:استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حوزه خبر رسانی در صورتی که با توجه به حفظ اخلاقیات و توجه به فرهنگ درست استفاده شود میتواند نتایج خوبی را در طرح انتقادها و پیشنهادهای سازنده در برداشته باشد.

در ابتدای این دیدار حسن نیکزاد نماینده صدا و سیما در شهرستان و از پیشکسوتان حوزه رسانه ،از مدیریت عالی شهرستان به سبب همکاری مداوم با اصحاب رسانه تشکر و خواستار تعامل بیشتر و دستگاههای مختلف شهرستان با خبرنگاران شد.

وی همچنین با بیان اینکه بسیاری از فعالان حوزه رسانه ای شهرستان حقوق ثابتی را نداشته و صرفا به حرفه خبرنگاری مشغول بوده و برای بیمه های خود دچار مشکل هستند خواستار پیگیری مسئولین به این موضوع شد .

در پایان این مراسم از اصحاب رسانه شهرستان با اهدا لوح ،تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز