مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی

همایش سبک زندگی ایرانی – اسلامی مهرماه امسال برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۴:۴۲
کد خبر: ۴۴۵۱۱۳
همایش  سبک زندگی  ایرانی – اسلامی مهرماه امسال برگزار می شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی از برگزاری همایش سبک زندگی ایرانی – اسلامی در مهرماه امسال با حضور مقام عالی وزارت فرهنگ خبر داد

حسین ثابت‌قدم با اشاره به  برگزاری همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی  اظهار کرد: پس از سفر مقام معظم رهبری همواره این دغدغه در میان اهالی فرهنگ استان وجود داشت که این مطالبه رهبری را پیگیری کنیم و خوشحالیم که با حضور مقام عالی وزارت فرهنگ این همایش با ٣٠ محور مهر ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی با تبریک فرارسیدن هفته دولت افزود: از ابتدای سال تصمیم ما بر این بود که توجه مناسب و خوبی به حوزه شهرستان‌های استان داشته باشیم بنابراین کاروانی فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان شهرستان‌ها و مسئولین انجمن‌ها تشکیل دادیم تا با حضور در شهرهای مختلف مسائل و خواسته‌ها آنها را جمع‌آوری کنیم.

ثابت قدم افزود: در همین راستا نیز مصوبات و تصمیماتی اتخاذ شده است که مبنای کار ما در ارشاد استان قرار گرفت.

 **برگزاری کنگره میرزا سید حسن موسوی بجنوردی

وی برگزاری کنگره میرزا سید حسن موسوی بجنوردی را دیگر برنامه مهم فرهنگی استان خراسان شمالی عنوان کرد و افزود: همچنین با توجه به گسترش و توجه بسیار جوانان و نوجوانان به بازی های رایانه ای اقدامات مناسبی را در این حوزه تدوین کرده ایم تا هم از ورود بازی های غیر مجاز جلوگیری شود و هم علاقمندان بازیساز حمایت های لازم از آنها شود.

**اخذ اعتبار ٢٠ میلیاردی برای استان

پیشرفت های عمرانی در حوزه فرهنگ استان خراسان شمالی از دیگر محورهای سخنان ثابت‌قدم بود که درباره آن توضیح داد: امسال خوشبختانه از منابع استانی ملی و کمک های رهبری اعتبار ٢٠ میلیارد تومانی را برای استان اخذ کرده ایم کهدر همین راستا فضایهای فرهنگی ما ٢٠ هزار متر مربع وسیع خواهد شد.

**تبدیل استان به قطب تئاتر دینی

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جشنواره تئاتر رضوی به دنبال این هستیم که استان خراسان شمالی را به عنوان قطب تئاتر دینی کشور تبدیل کنیم و در همین راستا نخستین همایش گفتمان تئاتر دینی را در استان برگزار کردیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز