نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ؛

سرمایه انسانی بالاترین ثروت انقلاب و نظام است

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۸:۳۳
کد خبر: ۴۴۶۱۴۰
سرمایه انسانی بالاترین ثروت انقلاب و نظام است
نماینده ولی فقیه در نشست صمیمی کارکنان، روسای هیئت ها و پیشکسوتان ورزش استان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه رشادتهای جوانان بصیر و انقلابی بیمه می شود گفت : سرمایه انسانی بالاترین ثروت انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،آیت الله یعقوبی امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این نشست صمیمی توانائیهای علمی و جسمی را 2 مولفه مدیر انقلابی دانست و گفت: تقویت بصیرت ، توانمندی جسمی و گره زدن ارزش با ورزش در کنار هم از جمله وظایف اداره کل ورزش و جوانان است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به جایگاه و نقش جوانان در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: منکر ستیزی و معروف گستری از دیگر شاخص های جوانان است و نظام و انقلاب امروز به جوانان مدافع حرم و حریم  نیاز دارد تا با صیانت از حریم ولایت و خون شهداء از آرمانهای انقلاب محافظت کنند.

دکتر امین رشید لمیر مدیر کل ورز ش و جوانان استان نیز در این نشست توسعه و بسط اخلاق و مرام پهلوانی را از اولویت های و برنامه های کلان وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت: حضرت عباس (ع) به سبب ولایتمداری الگو و نمونه بارز مرام پهلوانی است و اداره کل ورزش و جوانان استان با معرفی الگوهای مناسب به جوانان، بدنبال توسعه مرام پهلوانی در جامعه است.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز