رئیس سبک‌های آزاد کاراته خراسان شمالی؛

خراسان شمالی نائب قهرمان رقابت‌های کاراته کشور

۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۲:۳۲
کد خبر: ۴۴۸۱۷۸
خراسان شمالی نائب قهرمان رقابت‌های کاراته کشور
رئیس سبک‌های آزاد کاراته خراسان شمالی گفت: تیم خراسان شمالی با کسب هشت مدال طلا و پنج گردن‌آویز برنز عنوان نائب قهرمانی رقابت‌های کاراته کشور را در شیراز کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محسن تاج نیا اظهار کرد: در این رقابت‌ها که از ۲۸ مردادماه آغاز و به مدت ۲ روز پیگیری شد، ۴۷۵ ورزشکار حضور که تیم خراسان شمالی موفق به کسب این عنوان شد.

وی افزود: ۱۶ ورزشکاری که در رده سنی نونهالان در این رقابت‌ها حضور داشتند متشکل از آقایان حمیدرضا شهیدی، یحیی محمد رحمانی، پوریا ترکان لو و رضا جباری صاحب گردن‌آویز طلا و محمدرضا سطوی و احمد احمدی بود که درنهایت تلاش این تیم به‌ کسب عنوان سومی این مسابقات. منجر شد.

مسئول سبک کیوکوشین بایاکورن کاراته خراسان شمالی تصریح کرد: در رده سنی نوجوانان نیز سعید رحمتی، سجاد رضایی و امیرحسین شهرکی عنوان نخست رقابت‌ها و امیرحسین آرمک عنوان سومی را کسب کرد.

تاج نیا همچنین با اشاره به نتایج رقابت‌ها در رده سنی جوانان گفت: در رده سنی جوانان نیز مصطفی حصاری صاحب گردن‌آویز طلا شد، امیرحسین مجرد بر سکوی سوم ایستاد و مهدیار تیمور زاده در وزن ۶۴-کیلوگرم مقام سوم مشترک را کسب کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز