مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی ؛

در پایتخت آجیل ایران کمپ گردشگری ایجاد می شود

۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۸:۲۶
کد خبر: ۴۴۸۱۸۹
در پایتخت آجیل ایران کمپ گردشگری ایجاد می شود
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از ایجاد کمپ گردشگری فاروج با اختصاص 8000 میلیون ریال از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد سویدانلوئی گفت: یک میلیارد ریال از اعتبارات ملی سال 93 و هشت میلیارد ریال نیز از اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری به ایجاد کمپ گردشگری در ورودی شرق شهر فاروج اختصاص یافت که با انعقاد قرارداد، اجرا و احداث نمازخانه، پارکینگ روباز و سرویس بهداشتی در حال انجام است .

وی افزود: شهر فاروج، پایتخت آجیل ایران و اولین شهر از مدخل شرق استان است و سالانه میلیون‌ها مسافر  و گردشگر استان از این شهر تردد می کنند و نیازمند تامین زیر ساخت‌های لازم در این خصوص هستیم. با انجام این پروژه که زمین مورد نیاز طی توافق از سوی شهرداری فاروج در اختیار اداره کل قرار گرفته است، میهمانان در وروری استان و شهر فاروج امکانات متنوعی برای توقف و استراحت در دسترس خواهند داشت.

وی همچنین از اتمام پروژه "بهسازی و ساماندهی ورودی و گازرسانی منطقه نمونه گردشگری بابا امان" با اعتبار سه میلیارد ریال خبر داد.

 سویدانلوئی ادامه داد: اقدامات ارزشمندی در سال‌های اخیر در راستای بهبود کیفیت و ارتقاء جذابیت‌ها و خدمات مناطق نمونه گردشگری باباامان و بش‌قارداش انجام شده و این اداره کل نیز در ماه‌های گذشته در مجموع 3000 میلیون ریال برای بهسازی و ساماندهی ورودی  این منطقه نمونه  و نیز زیرساخت گازکشی آن اختصاص داده است.

وی گفت: این پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز