مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی ؛

۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح های مدیریت آب خراسان شمالی هزینه شده است

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۵۰۲۴۷
۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح های مدیریت آب خراسان شمالی هزینه شده است
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام کرد: دولت تدبیر و امید برای اجرای طرح های مدیریت منابع آب این استان از سال1392 تاکنون بیش از شش هزار و 450 میلیارد ریال اعتبار تصویب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،  سید ابراهیم علوی گفت: از مجموع اعتبارات مصوب برای اجرای طرح های مدیریت منابع آب این استان از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون بیش از سه هزار و 130 میلیارد ریال اعتبار، تخصیص یافته و هزینه شد است.

 وی تصریح کرد: از مجموع اعتبارات یاد شده، یک هزار و 250 میلیارد ریال اعتبار مربوط به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان در مهرماه 1391 برای اجرای 23 پروژه مدیریت منابع آب استان در قالب 16 طرح است که تاکنون بیش از  960 میلیارد ریال آن تخصیص یافته و هزینه شده است.

وی افزود: یک هزار و 640 میلیارد ریال از مجموع اعتبارات مصوب برای طرح های مدیریت آب خراسان شمالی مربوط به سال 1395 است که تاکنون رقم تخصیص آن برای هزینه، اعلام نشده است.

 به گفته مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی، کل این اعتبارات برای اجرای 43 پروژه در قالب 32 طرح تصویب شده که پنج طرح و پروژه طی سه سال اخیر به بهره برداری رسیده است.

 

علوی بیان کرد: ساخت پنج سد جدید، ‌عملیات تکمیلی طرح های آبرسانی به بجنورد، ‌اسفراین، شیروان، گرمه و جاجرم، عملیات اجرایی ساخت هفت هزار هکتار شبکه آبیاری و همچنین تکمیل و تجهیز شبکه های اندازه گیری آب های سطحی، تکمیل عملیات اجرایی طرح انتقال پساب تصفیه شده در بجنورد و شیروان و همچنین طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب از مهمترین طرح های در دست اجرای این شرکت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز