به مناسبت روز کارمند؛

دیدار مسوولان اسفراینی با خانواده ۲ شهید کارمند

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۱:۴۴:۲۰
کد خبر: ۴۵۱۰۷۰
دیدار مسوولان اسفراینی با خانواده ۲ شهید کارمند
مسؤولان شهرستان اسفراین به مناسبت روز کارمند و همزمان با سومین روز از هفته دولت با خانواده دو شهید کارمند دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت سرپرست فرمانداری اسفراین به همراه امام‌جمعه و جمعی از مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان  با خانواده دو تن از شهیدان کارمند شهید احمدرضا لقمانی و قدرت اله رگبار دیدار کردند.

در این دیدار امام‌جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در میان بازماندگان شهدای گرانقدر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفته و یاد و خاطره شهیدان لقمانی و رگبار را که از کارمندان دولت بودند و جانشان را در راه حفظ آثار ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران فدا کردند، گرامی داشتند و از ایثار، صبر و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا تجلیل و قدردانی کردند.

امام‌جمعه اسفراین در این دیدارها اظهار داشت: شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شهادت خود ثابت کردند که ولایت مداری را باید باجان ثابت کرد.

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان بیان داشت: ما هر چه داریم از مجاهدت‌های شهدا بوده و باید همواره آن را قدر بدانیم.

سرپرست فرمانداری اسفراین نیز با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به‌ویژه دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر گفت: امروز همه ما وظیفه‌داریم تا قدردان ایثار، صبر، مقاومت و ازخودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا باشیم.

علی‌اصغر یحیی‌آبادی افزود: عزت، اقتدار، عظمت و شکوه ایران اسلامی در سایه جان‌فشانی شهدای گرانقدرانقلاب و نظام اسلامی حاصل‌شده و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا باید درراس سایر امور جامعه قرار گیرد.

شهید احمدرضا لقمانی متولد 1345 که از سنگر سازان بی سنگر جهاد سازندگی بودند در تاریخ  30 دی 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

همچنین  شهید قدرت الله رگبار متولد 1335 که در هلال‌احمر شهرستان اسفراین شاغل بودند در تاریخ دوم خرداد 1361 بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما