فرمانده موشکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ؛

سومین دفتر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش درخراسان شمالی راه اندازی می شود

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۱:۰۴:۵۷
کد خبر: ۴۵۱۵۴۲
سومین دفتر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش درخراسان شمالی راه اندازی می شود
فرمانده موشکى نیروى دریایی ارتش جمهورى اسلامى در نشست خبرى با ابراز تاسف از اینکه خراسان شمالى اولین استانى بود که درخواست نمایندگى را ارائه داد گفت: به علت بروکراسى این امر به تاخیر افتاد و سومین دفتر در حراسان شمالى افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی وفادار اظهار کرد: با هماهنگی هایی که با استانداری انجام گرفته زمینی به مساحت هزار متر مربع در تخته ارکان بجنورد به این مرکز اختصاص داده شده است و کلنگ زنی این مرکزدر طی هفته آینده انجام می شود و امیدواریم در هفتم آذر ماه امسال در سالروز نیروی دریایی افتتاح شود.
وی در مورد مزایای این مرکز در استان افزود: تقدیم 6 شهید نیروی دریایی، 70 بازنشسته و 500 شاغل نیروی دریایی نشان از ظرفیت های استان در حفاظت از دریاهای کشور است و رسیدگی به مسائل و مشکلات این افراد دراین استان می تواند بسیاری از مشکلات این افراد را حل کند.
وی خاطرنشان کرد: حضور بخشی از شاغلان نیروی دریایی در دریای جنوب باعث مشکلاتی برای این خانواده ها شده است که با راه اندازی این مرکز بسیاری از این شاغلان می توانند در استان خود انجام وظیفه کنند.
وفادار یادآورشد: حمایت از تیم های ورزشی استان وبرگزاری مسابقات شنا از دیگر برنامه های فرهنگی ورزسی نیروی دریایی در این استان است تا به واسطه آن جوانان را با فعالیت های نیروی دریایی بیشتر آشنا کنیم.
فرمانده موشکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: با راه اندازی این مرکز، فعالیتهای فرهنگی و ورزشی در تمام طول سال انجام می گیرد تا روحیه فرهنگی و ورزشی در جوانان تقویت شود.
وی از ساخت ماکت ناوشکن جماران در یکی از میدانهای بجنورد خبر داد وگفت: با هماهنگی هایی که با شورای شهر بجنورد انجام شده است قرار شد تا یکی از میادین شهر را جهت نصب المان ناوشکن جماران را به ما معرفی کنند ولی متاسفانه با گذشت دو سال هنوز میدانی را برای نصب این المان به ما معرفی نکرده اند.
وی افزود: هزینه این المالن یک میلیاردو 200 میلیون ریال می باشد که تمامی این هزینه توسط نیروی دریایی ارتش پرداخته می شود.
وفادار تصریح کرد: از آنجایی که سه مقام ارشد نیروی دریایی از اهالی روستای طبر از حوالی شهرستان بجنورد هستند به همین منظور در ورودی این روستا هم المان ناوشکن جماران به زودی نصب می شود و در هفتم آذرماه افتتاح می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز