بهره برداری از ۱۲۱پروژه عمرانی در شهرستان بجنورد

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۱:۵۹
کد خبر: ۴۵۲۰۲۹
بهره برداری از ۱۲۱پروژه عمرانی در شهرستان بجنورد
به مناسبت هفته گرامیداشت دولت ۱۲۱پروژه عمرانی، زیربنایی وخدماتی در شهرستان بجنورد با اعتباری بالغ بر ۱۳۷۰ میلیارد ریال باحضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در این آیین گفت:هدف من از حضور در خراسان شمالی شرکت در محافل مختلف و افتتاح پروژه های چندین شهرستان استان بود که این افتتاح پروژه ها به برکت خون شهیدان دولت به ویژه رجایی و باهنر می باشد.
وی همچنین از ابلاغ سلام رییس جمهور و هیات وزیران به مردم خراسان شمالی خبر داد و افزود: بنا بر سیاست های دولت و اقدامات اعلام شده تا پایان سالجاری شاهد اقدامات گسترده تری برای این استان خواهیم بود.
نوبخت تصریح کرد:26 پروژه و طرح بزرگ خراسان شمالی با اعتبار 633 میلیارد تومان که به برکت حضور و سفر رییس جمهور به این استان صورت گرفته تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین گفت:حضور دکتر نوبخت در استان و قول های مساعد ایشان برای اتمام پروژه های نیمه تمام نوید شکوفایی و رسیدن استان به توسعه و آبادانی خواهد بود.
محمدرضا صالحی خاطرنشان کرد:تخصیص صد درصدی اعتبارات سفر ریاست جمهوری و اعتبارات عمرانی بهترین اتفاق و ارمغان برای مردم خراسان شمالی است.
فرماندار شهرستان بجنورد نیز در این آیین گفت:121 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 1370 میلیارد ریال از جمله در حوزه های کشاورزی ،گازرسانی، برق رسانی، آب و... به روستاهای این استان صورت گرفت.
موسی حاجی زاده تصریح کرد:یکی از قابلیت های اجتماعی مهم در شهرستان بجنورد، وجود پیشینه تاریخی و تنوع قومیت هاست که می تواند زمینه ساز پیشرفت و امید بخشی را برای مردم فراهم آورد.
وی ادامه داد: اهم پروژه های شهرستان بجنورد شامل بیمارستان 280 تختخوابی بجنورد، خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی، مرکز تشخیص سرطان، وزرشگاه 15 هزار نفری، احداث شیرخوارگاه و... می باشد.
 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز