نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ؛

۴۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای خراسان شمالی پرداخت می شود

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۷:۰۷:۴۱
کد خبر: ۴۵۲۱۵۰
۴۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای خراسان شمالی پرداخت می شود
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: در اصلاحیه بودجه 150 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حل مشکل واحدهای کوچک و متوسط کشور پرداخت می شود که سهم خراسان شمالی ازاین تسهیلات چهار هزارمیلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، هادی قوامی با اشاره به اصلاحیه بودجه 95اظهار کرد: در اصلاحیه بودجه بدهی به پیمانکاران که سال هاست از دولت طلب دارند، بدهی کشاورزان، فرهنگیان، بهداشت و درمان و صنعت گران تسویه می شود.
وی با بیان اینکه بخشی از بدهی پیش بینی شده برای تسویه بدهی دولت به بانک هاست که برای افرایش سرمایه وقدرت وام دهی در اختیار بانک ها قرار می گیرد افزود: 150هزار میلیارد ریال برای کمک به صنایع کوچک و متوسط کشور پیش بینی شده است که سهم استان از این تسهیلات4هزار میلیارد ریال است که این میزان می تواند به رونق تولید و ایجا روحیه نشاط کمک کند .
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: برای سهم شهرستان از این تسهیلات در صنایع کوچک ومتوسط پیشنهاد هایی داده شده است تا واحدهایی که واقعا مشکل نقدینگی دارند ازآن بهرمند شوند.
قوامی گفت: دست کم 20درصد از تسهیلات استان که حدود 800 میلیارد ریال می شود، سهم شهرستان اسفراین است .
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران گفت: پرداخت مطالبات کشاورزان در اصلاحیه بودجه اضافه شده و بزودی پرداخت می شود.
قوامی افزود: بخشی از مطالباتی که اصلاحیه لایحه بودجه تسویه می شود مربوط به مطالبات کشاورزان و کالاهای راهبردی است.
وی درخصوص حمایت از صنایع کوچک و متوسط که بدهی پرداخت نشده دارند گفت: کسانی که در این سالها کف فعالیت های اقتصادی آن ها متوقف شده و واحدهای خرد، خوداشتغال و کارآفرین هستند و تا سقف 100میلیون تومان تسهیلات گرفته و قادر به باز پرداخت نبوده اند و سود این تسهیلات چندین برابر شده است از محل تسعیر پرداخت شود به شرط آن که اصل وام پرداخت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز