معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی؛

مشکلات بانک‌های خراسان شمالی به رئیس بانک مرکزی اعلام می‌شود

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۰:۳۶
کد خبر: ۴۵۴۶۲۲
مشکلات بانک‌های خراسان شمالی به رئیس بانک مرکزی اعلام می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: تمام مشکلات بانک‌های استان احصاء شده و گزارش آن به‌زودی در سفر ولی‌الله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،محمود دلپسند در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: قبل از سفر ولی‌الله سیف به خراسان شمالی جلسه‌ای با تمام بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود تا تمامی مشکلات و گزارش‌ها برای ورود رئیس‌کل بانک مرکزی ارزیابی و آسیب‌شناسی شود که امیدواریم با سفر وی تصمیمات خوبی برای این حوزه و کاهش مشکلات واحدهای تولیدی استان اتخاذ شود.

دلپسند افزود: همچنین تیمی از استانداری، تمام مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را در راستای آسیب‌شناسی رصد می‌کند.

وی خطاب به تمام بانک‌های خراسان شمالی گفت: بانک‌ها گزارش منابع و مصارف خود را تا پایان شهریورماه به استانداری اعلام کنند و البته تاکنون جهت‌گیری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در مسیر حل مشکلات واحدهای تولیدی مثبت و رو به رشد بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نقش بانک‌ها را در چنین کارگروه‌هایی مهم ارزیابی کرد و افزود: اکثر واحدها برای فعال شدن نیاز به منابع بانکی دارند و بانک‌ها نقش اصلی را در رونق، بهبود فضای کسب‌وکار و خروج از رکود ایفا می‌کنند که البته امیدواریم متقاضیان نیز در ارائه مدارک خود همت و تلاش لازم را داشته باشند.

دلپسند اظهار کرد: باید در خراسان شمالی 238 واحد کوچک، 26 واحد متوسط و 53 واحد نیمه فعال به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: درمجموع ما برای 317 واحد تولیدی استان بااعتباری بالغ‌بر 422 میلیارد تومان تعهد و تکلیف داریم که تاکنون 10 درصد از این مبلغ پرداخت‌شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز