مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی ؛

همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۰۰هزار پاکت نیکوکاری در مدارس توزیع می شود

۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۸:۰۷
کد خبر: ۴۵۷۲۹۹
همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۰۰هزار پاکت نیکوکاری در مدارس توزیع می شود
مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در نشست خبری مهر درانتظار همدلی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی 100هزار پاکت نیکوکاری در مدارس توزیع می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،عباس اهرابی اظهار داشت:این اداره کل 2سال پی در پی در 2مرحله در 25شهریور و10مهر جشن عاطفه ها همزمان با شروع سال تحصیلی برگزار میکندوی خاطرنشان کرد:بالغ بر 6هزارو 600دانش آموز تحت حمایت این اداره کل هستند که به طور مستقیم خدمات دریافت می کنند.

وی یاد آور شد:سال های گذشته پایگاه جشن عاطفه ها در حاشیه شهر برپا می شد اما امسال پایگاهی نخواهیم داشت مردم استان می توانند از طریق شماره حساب14005080040نزد بانک مسکن به نام کمیته امداد واریز کنند.

وی گفت:مردم می تواننداز طریق سامانه الکتریکی ستاره 8877ستاره1 مربع که طی سال جاری راه اندازی شده است کمک های نقدی خود را برای جشن عاطفه ها واریز کنند.

اهرابی ادامه داد:71مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد که آماده دریافت کمک های نقدی وغیر نقدی خیرین وعموم است.

اهرابی گفت:برای خرید پوشاک برای دانش آموزان مناطق محروم 200میلون تومان و150میلیون تومان برای خرید لوازم التحریر هزینه شده است.

وی اظهار داشت:سال گذشته بالغ بر6میلیارد و630میلیون تومان توسط خیرین در جشن عاطفه ها جمع آوری شدکه از این مبلغ 200میلیون تومان توسط مردم به کودکان نیازمند کمک شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز