دبیر کمیته فرهنگی و هنری دفاع مقدس خراسان شمالی؛

برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس خراسان شمالی اعلام شد

۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۵:۱۹:۰۲
کد خبر: ۴۵۷۷۰۹
برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس خراسان شمالی اعلام شد
دبیر کمیته فرهنگی و هنری دفاع مقدس خراسان شمالی برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس در این استان را اعلام کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حسین ثابت قدم وحیدگفت: امید است بتوانیم گوشه ای از رشادت ها و فداکاری هایی که در دوران درخشان دفاع مقدس در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسیده را متجلی کنیم.

وی تصریح کرد: مردم ما با تمام کیان از خاک ایران دفاع کردند و همواره در همه صحنه ها حضوری پررنگ دارند که این موجب نابودی و سرشکستگی دشمنان نظام خواهد بود.

ثابت قدم وحید بیان داشت: یکی از رسالت های ما این است که دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جوان به خوبی معرفی و بازگو کنیم.

وی دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی (خاطره نوسی، شعرخوانی و...)، شرکت در نماز جمعه، ملبس شدن کلیه کارکنان دولت به لباس، چفیه و شرکت در مراسم عمومی، برگزاری جلسات انس با قرآن، زیارت عاشورا، خاطره گویی ویژه کارکنان و خانواده آن هاف برپایی نمایشگاه های صوتی ، تصویری، عکس و... مرتبط با دفاع مقدس و استفاده از فضای سایبری و نشریات داخلی دستگاه ها را از مهمترین برنامه هفته دفاع مقدس ذکر کرد.

ثابت قدم وحید همچنین تجلیل از جانبازان، رزمندگان، بسیجیان فعال فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، صدوربیانیه،شرکت در مراسم رژه نیروهای مسلح، تهیه و توزیع اقلام فرهنگیف پخش سرود و موسیقی حماسی مرتبط با دفاع مقدس و پشتیبانی مطللوب مدیران استانی از فعالیت و برنامه های اجرایی از طریق صدور بخش نامه و دستور العمل همکاری دوایرتابعه، کارگاه های تخصصی هنرهای تجسمی، اجرای نمایش نامه خوانی، برگزاری نمایشگاه کاریکاتور آل سقوط و رونمایی از محصولات دفاع مقدس از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

 

 

نظر شما