مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی ؛

ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای خرید ناوگان سواری در خراسان شمالی

۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۴:۰۴
کد خبر: ۴۵۹۳۹۳
ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای خرید ناوگان سواری در خراسان شمالی
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی از اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای خرید ناوگان سواری کرایه عمومی در استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،  سعید سبحانی اظهار کرد: تسهیلات ارزان قیمت برای خرید ناوگان سواری کرایه عمومی در استان توسط صندوق کارآفرینی و امید در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی نرخ کارمزد تسهیلات مزبور را صرفا چهار درصد و مدت بازپرداخت آن را پنج سال عنوان کرد و افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده میان این اداره کل و صندوق کارآفرینی و امید، هر متقاضی معادل 80 درصد قیمت خودرو  اعتبار تسهیلاتی دریافت می‌کند.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: در این طرح متقاضی، 20 درصد از هزینه‌های خرید خودرو را به عنوان آورده تامین می‌کند و ، تا سقف 300 میلیون ریال تسهیلات دریافت می‌کند.

وی افزود: این طرح به منظور توسعه حمل‌ونقل در دستور کار قرارگرفته و اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌ها مکلف شده است رانندگان واجد شرایط فعالیت در خطوط بین‌شهری و روستایی و مناطق محروم را برای دریافت این تسهیلات به صندوق مزبور معرفی کند.

سبحانی اظهار داشت: تسهیلات مزبور صرفا برای خرید خودروی جدید و در راستای افزایش ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل بین‌شهری و روستایی اختصاص داده‌شده است و شامل تعویض و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  خراسان شمالی گفت: تزریق این اعتبار تسهیلاتی می‌تواند در ایجاد اشتغال نیز تاثیرگذار باشد.

سبحانی اظهار داشت: 25 درصد از مجموع اعتبار منظور شده برای این طرح می‌تواند در اختیار شرکت ها و موسسات قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شرکت ها و موسسات حمل‌ونقل مسافربری و دفاتر نمایندگی روستایی و مناطق محروم نیز در صورت داشتن مجوز افزایش ظرفیت، برای خرید حداکثر سه دستگاه مورد حمایت قرار می‌گیرند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز