مدیرکل چاپ وزارت ارشاد؛

تحول زیادی در حوزه چاپ و نشر رخ داده است

۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۰:۰۱
کد خبر: ۴۶۰۲۸۶
تحول زیادی در حوزه چاپ و نشر رخ داده است
مدیرکل امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه صنعت چاپ دچار تحول و تغییرات زیادی شده است بر لزوم توسعه صنعت چاپ کشور تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمودرضا برازش در سفر به استان خراسان شمالی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: کار وزارت ارشاد هدایت، حمایت و نظارت و سیاست‌گذاری است و بر همین اساس در حوزه چاپ و نشر هم به همین رویه عمل می‌شود.

برازش با برشمردن ظرفیت‌های خراسان شمالی افزود: استان خراسان شمالی با توجه به‌قرار گرفتن در بین استان خراسان رضوی و همچنین گلستان و مازندران پتانسیل‌های خوبی را در حوزه چاپ و نشر دارد که تاکنون بدان توجه نشده است.

مدیرکل امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  با برشمردن اهمیت بسته‌بندی محصولات توسط تولیدکنندگان اضافه کرد: به‌طور حتم  اگر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای فروش محصولات خود در بخش بسته‌بندی و چاپ لفاف سرمایه‌گذاری کنند باعث ارزش‌افزوده و ایجاد اشتغال‌زایی، کمک شایانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بی‌گمان بسته‌بندی باعث افزایش رغبت مردم و خریداران به کالاهای بسته‌بندی مناسب خواهد شد و به‌طور حتم در راستای صادرات محصولات به نفع تولیدکنندگان است.

وی از راه‌اندازی سیستم و نرم‌افزار الکترونیکی اداره‌کل امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  هم در راستای بررسی قوانین مزاحم و دست و پاگیر هم خبر داد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز