مدیرکل پیشین تعزیرات حکومتی خراسان شمالی؛

۲هزار و ۶۳۵ پرونده به پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد ریال محکوم شدند

۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۶:۳۶:۱۷
کد خبر: ۴۶۱۴۶۱
۲هزار و ۶۳۵ پرونده به پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد ریال محکوم شدند
مدیرکل پیشین تعزیرات حکومتی خراسان شمالی اظهار کرد :متخلفان در 2 هزار و 635 پرونده به پرداخت بیش از 17 میلیارد ریال جزای نقدی برای تخلفات صنفی، بهداشتی و دارویی و قاچاق کالا و ارز محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، ایرج عزیزی  در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید تعزیرات حکومتی خراسان شمالی ضمن تشکر از تلاش های همکاران در این اداره کل گفت: در مدت زمان 9 ماهه تصدی مسئولیت مدیرکلی تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی، حکم برائت برای 65 پرونده صادر شد.

وی افزود: در 9 ماهی که گذشت ضمن آنکه میز خدمت این اداره کل به صورت فعال پاسخگوی مراجعان بوده؛ براساس سیاست‌های سازمان همواره پیشگیری از تخلف و آموزش سر لوحه فعالیت‌ها قرار داشت.

عزیزی در پایان از همراهی مسئولان استانی، اصحاب رسانه و صاحبان واحدهای صنفی و اتحادیه‌ها در خراسان شمالی در کنترل و نظارت بر بازار قدردانی کرد و برای سیدالموسوی مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی این استان آرزوی موفقیت کرد.

مراسم تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید تعزیرات حکومتی خراسان شمالی  با حضور معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، مسئولان استان خراسان شمالی از جمله رئیس کل دادگستری، دادستان، معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار و جانشین فرماندهی انتظامی استان و شماری از کسبه و نمایندگان اصناف و اتحادیه های خراسان شمالی برگزار شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز