دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد ؛

افزایش احساس امنیت در خراسان شمالی

۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۶:۵۳:۳۸
کد خبر: ۴۶۱۴۶۴
افزایش احساس امنیت در خراسان شمالی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد ازافزایش احساس امنیت در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مسلم محمدیاران  در نشست با مدیران استان خراسان شمالی اظهار کرد: هیچ جرم سازمان‌یافته‌ای در استان روی نداده و سرقت مسلحانه‌ در استان نداشته و از سویی تعداد قتل‌های عمد نیز کاهش‌یافته است.

وی بیان داشت: در سال گذشته تنها دو فقره و امسال هم تنها یک فقره قتل در مرکز استان رخ‌داده و عملا شاهد کاهش قتل‌های عمد هستیم.

محمد یاران با یادآوری اینکه خراسان شمالی از استان‌های امن بوده و مشکلی خاصی امنیتی ندارد تصریح کرد: احساس امنیت هم در استان افزایش‌یافته که همه این‌ها مرهون خون شهدا و تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی است.

وی اظهار کرد: این در شرایطی است که خراسان شمالی از تنوع قومیت‌ها برخوردار بوده و وحدت خوبی بین اقوام حاکم است.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد اهتمام دستگاه قضایی استان به کاهش آسیب‌هایی همچون طلاق را هم برشمرد و افزود: در این راستا کاهش آمارهای طلاق را در راستای تحکیم بنیان‌های نظام خانواده ‌داریم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز گام‌های خوبی در استان برداشته شد تصریح کرد: در این زمینه با مدیران متخلف برخورد و میلیاردها تومان از منابع حاصل از تضییع بیت‌المال به خزانه بازگشت داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد همچنین وضعیت اقتصادی استان را برشمرد و گفت: واقعیت این استان که استان ما استانی برخوردار نیست و این زمینه را برای بروز برخی تخلفات فراهم کرده است.

محمدیاران بیان داشت: برخی از جرائم روی‌داده در استان ریشه در مشکلات اجتماعی و اقتصادی داشته که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

 

نظر شما