معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد ؛

برگزاری یک هزار برنامه دفاع مقدس در مدارس بجنورد

۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۲۳:۵۲
کد خبر: ۴۶۱۴۷۷
برگزاری یک هزار برنامه دفاع مقدس در مدارس بجنورد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از برگزاری بیش از یک هزار برنامه دفاع مقدس در مدارس بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،  علی ‌قلی زاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس دبستان اسوه اظهار داشت: در هر آموزشگاه حداقل 3 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته‌شده است که درمجموع بیش از یکهزار برنامه در این هفته برگزار می‌شود.

قلی زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس گفت: نمایش کاربردهای چفیه به‌صورت خلاقانه از نقاط قوت این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس در مدارس بهترین روش برای انتقال مفاهیم والای دفاع مقدس به نسل جوان است.

قلی زاده همچنین از برگزاری شب‌شعر در 6 مهرماه در کانون باهنر بجنورد خبر داد و افزود: فرهنگیان عزیزی که شعرهایی با موضوع دفاع مقدس دارند می‌توانند در این شب‌شعر شرکت کنند.

وی با انتقاد از پایین بودن سطح مطالعه در بین نسل جوان اظهار داشت: باید برای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی باید همچون فضای مجازی چالش‌هایی را ایجاد کرد و همچنین می‌توان با استفاده از داستان‌های کوتاه و یک‌صفحه‌ای در فضاهای عمومی برای جبران این کاستی اقدام کرد.

همچنین در این دیدار معاونت آموزشی اسوه نیز گفت: این نمایشگاه از 31 شهریور همراه با جشن شکوفه‌ها افتتاح شد.

ملیحه بروکی بابیان اینکه این نمایشگاه باهدف ترویج ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل آینده برگزارشده است افزود: در این نمایشگاه 20 هزار بریده روزنامه از اوایل انقلاب تا پایان دفاع مقدس در 60 دفتر به نمایش گذاشته‌شده است که تا پایان هفته دفاع مقدس این نمایشگاه برپاست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز