فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی ؛

تلاش دشمنان آشفته کردن بازار برای ضربه به نظام اسلامی است

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۰:۱۶:۲۴
کد خبر: ۴۶۵۱۳۷
تلاش دشمنان آشفته کردن بازار برای ضربه به نظام اسلامی است
فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت :تلاش دشمنان آشفته کردن بازار برای ضربه به نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سردار علیرضا مظاهری در نشست پلیس،امنیت و اصناف در بجنورد با بیان اینکه اصناف و بازاریان همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش کلیدی و اثرگذار بوده است.

وی افزود: اصناف و بازاریان چه در قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس در راستای سربلندی کشور و استان ما به خصوص از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون رویکرد دشمنان از جنگ و ارعاب به رویکردی نرم تغییر پیدا کرده است و این کار را از طریق قاچاق کالا به بازار ایران انجام می دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان این که دشمن به تنش های روانی دل بسته است، گفت: استفاده از فضای مجازی و ایجاد آشوب در این فضا و همچنین با قاچاق کالاهایی که با اصل اسلام متناسب نیست درصدد اختلال در بازار است.

وی ادامه داد: پیش از هر چیز به تمامی بازیگران و فعالان بازار توصیه می کنم به هیچ وجه مغلوب توطئه های دشمنان نشوند زیرا که این رفتار دقیقا همان خواسته ای است که دشمنان نظام جمهوری اسلامی دارند.

سردار مظاهری گفت: گاها در برخی از صنوف قانون نادیده گرفته می شود و برخوردهای نیروی انتظامی هم در همین چارچوب است و انتظار داریم تا اصناف قانون را رعایت کنند.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در ادامه این نشست امنیت را بزرگترین سرمایه نامید وگفت: همواره نا امنی در دو حوزه داخلی و خارجی ایجاد می شود که بی اعتمادی مردم به بازار و محدودیت هایی که بعضا برای اصناف ایجاد می شود فضای ناامنی داخل را تشدید می کند.

یحیی نیکدل اظهار کرد: خوشبختانه تعامل خوبی بین اصناف و نیروی انتظامی وجود دارد و امنیت موجود در بازار ناشی از تلاش های بی وقفه سبزپوشان می باشد.

وی با گلایه از اقدامات جزیره ای دستگاه های اجرایی گفت: اقدامات بخشی و جزیره ای دستگاه ها یکی از مشکلات کنونی بازار است و اگر دغدغه ای هم مطرح می شود زیر سئوال بردن مسئولان نیست بایستی هم افزایی بیشتری در این حوزه صورت گیرد.

وی با بیان این که 23 هزار واحد صنفی در استان در حال فعالیت می باشند گفت: در راستای هم افزایی این قشر فعال جامعه باید تلاش های بیشتری انجام گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز