استاندار خراسان شمالی؛

نیازمند مکتب و سیره شهدا هستیم

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۰:۲۴
کد خبر: ۴۶۹۵۹۳
نیازمند مکتب و سیره شهدا هستیم
استاندار خراسان شمالی هدف و انگیزه اصلی از برگزاری کنگره سه هزار شهید این استان را نیاز کشور و جامعه به مکتب و سیره شهدا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد رضا صالحی در اولین روز از اجلاسیه سه هزار شهید این استان گفت: به طور مسلم شهیدان نیازی به برگزاری کنگره ها و یادواره های شهدا و گرامیداشت مقام آن ها توسط ما ندارند، بلکه این ما هستیم که به مکتب و سیره آن ها نیازمندیم و باید در جستجوی راه آن ها باشیم تا در استمرار راهشان از قافله دور نمانیم.

وی در این همایش که با عنوان گرامی داشت مقام زنان ایثارگر استان برگزار شد، اظهار داشت: بانوان ایثارگر چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران پس از آن با ایثارگری ها یشان پیام خود را به جامعه رساندند و با حفظ حجاب و عفاف خود راه شهیدان را استمرار بخشیدند.

رییس ستاد کنگره 3 هزار شهید خراسان شمالی با بیان این که پیام روز نخست برگزاری این کنگره حفظ حجاب و متانت در جامعه است، تصریح کرد: همه ما به عنوان استمرار دهندگان راه شهیدان وظیفه داریم در این راه حرکت و تلاش کنیم تا تحریفی در راه و مکتب آنان صورت نگیرد.

صالحی در ادامه افزود: شهیدان ما راه سید الشهدا و مکتب عاشورا را برای خود انتخاب کردند و در این مسیر قدم برداشتند و ما نیز تنها با درس گرفتن از نهضت عاشوراست که توانایی ایثار و مقاومت، یکپارچگی و وحدت و مذاکره همراه با عزت و اقتدار را به دست آورده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز