فرمانده کل سپاه پاسداران در کنگره سرداران و ۳ هزار شهید خراسان شمالی:

امنیت بی نظیر و پایدار، بزرگترین دستاورد خون شهیدان است

۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۴:۴۸
کد خبر: ۴۷۰۷۵۴
امنیت بی نظیر و پایدار، بزرگترین دستاورد خون شهیدان است
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در چهارمین و آخرین روز کنگره سرداران و 3 هزار شهید خراسان شمالی با بیان اینکه شهدای این منطقه در دوران دفاع مقدس از غیرت و جوانمردی، خلوص نیت و صداقت بالایی برخوردار بودند، گفت: بزرگترین دستاورد خون شهیدان، امنیت بی نظیر و پایدار کشور است.

 گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سردار سرلشگر محمد علی جعفری افزود: دینمداری، عزتمداری، اقتدار و امنیت و ابهت ایران اسلامی، صدور ارزش های انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی، پیشرفت های علمی با روحیه جهادی و حتی حمایت از کشورهای در خطرِ منطقه، از دستاوردهای خون شهداست و با گذشت زمان، عظمت شهیدان بیشتر مشخص می شود.

وی با اشاره به هدف آمریکا برای گسترش جغرافیایی اسرائیل گفت: اولین جامعه ای که از  تاریخ دفاع مقدس مردم ایران درس گرفت، حزب الله لبنان بود که از همان زمان تاکنون مقابل  تجاوز اسرائیل ایستاده است و در فلسطین و سوریه هم با  همین روحیه، در دل  تکفیری ها و  صهیونیست ها ترس افتاده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به خطرات نفوذی که پس از برجام کشور را تهدید می کند، مخالفت با دشمن را ضروری و حساس دانست و افزود: متاسفانه برخی مسئولان برای حل مشکلات کشور نگاه به بیرون دارند که این خوش بینی و ساده اندیشی به غربی ها، بسیار نگران کننده و مایه دغدغه است.

سردار سرلشگر جعفری، محور اصلی انقلاب اسلامی را پایداری در مخالفت با نظام سلطه دانست و افزود: امروزه روحیه شهادت طلبی و غیرت و مردانگی جوانان ایرانی، مانع  و عامل ترس آمریکا برای شروع جنگ با ایران است و امروز ما باید ما توصیه های شهیدان را به عنوان چراغ راه جوامع اسلامی با مسائل و مشکلات زمانه تطبیق دهیم.

وی گفت: امور زآمریکایی ها با تجهیز تکفیری ها، جریان داعش را به وجود آوردند که اگر مقاومت مردمی و حکم جهاد علمای بزرگ نبود، امروز بیشتر مناطق عراق  در سلطه داعشی ها بود.

سردار سرلشگر محمد علی جعفری افزود: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی که در آن از همه اقوام و مذاهب شرکت می کنند، اثرات عمیقی در جهان اسلام دارد و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است.

امروز  پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز میهمان این کنگره بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز