مدیرکل استاندارد خراسان شمالی ؛

وظیفه قانونی سازمان ملی استاندارد ایران صیانت از حقوق شهروندی با استفاده از توان تخصصی و فنی است

۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۶:۴۴
کد خبر: ۴۷۱۸۸۰
وظیفه  قانونی سازمان ملی استاندارد ایران صیانت از حقوق  شهروندی با استفاده از توان تخصصی و فنی است
مدیرکل استاندارد خراسان شمالی اظهار کرد : وظیفه قانونی سازمان ملی استاندارد ایران صیانت از حقوق شهروندی با استفاده از توان تخصصی و فنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، فهیمه مهمان نوازگفت : مردم حق بهره برداری از ایمنی و سلامت دارند. به گفته وی حق ایمنی ساختمان ،سلامت تغذیه ،ایمنی وسایل نقلیه ،آسانسورها ، وسایل سرگرمی و باز ی کودکان و مخازن و جایگاه های گاز خودروها از جمله حقوقی است که در جامعه اسلامی می تواند به عنوان حق الناس مورد توجه قرار گیرد.

مهمان نواز به مفهوم حیات طیبه اشاره و خاطر نشان کرد: حیات طیبه زندگی پاک و پاکیزه ای است که خداوند بر آن تاکید فراوان دارند و بایستی حیات دنیوی را اصلاح کنیم تا حیات اخروی خوبی داشته باشیم و این حیات طیبه چه در جنبه های دینی ،مذهبی و اسلامی و چه از بعدهای مادی و خدمات اجتماعی در سایه اجرای مقررات استاندارد به دست می آیند.

این مقام مسئول تصریح نشان کرد: استاندارد سازی و ارتقاء کیفیت یک خواسته به حق است و مردم حق دارند که در این زمینه تقاضا داشته باشند که خواسته مقامات ارشد حکومتی کشوری ما هم همین است و اداره کل استاندارد استان هم در راستای اجرای منویات رهبری و دستورات مقامات ارشد کشوری بر حمایت از صنایع داخلی و مساعدت های لازم جهت ارتقاء کیفی فرآورده های تولیدی تاکید و تلاش دارد .

مدیر کل استاندار از همه مسئولان خراسان شمالی که با اداره کل استاندارد خراسان شمالی همکاری داشته اند ، تشکر و تقدیر کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز