رئیس اداره ورزش و جوانان اسفراین خبر داد:

رونق ورزش محلات در دستور کار است

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۹:۴۴
کد خبر: ۴۷۳۹۳۵
رونق ورزش محلات در دستور کار است
رییس اداره ورزش شهرستان اسفراین گفت: با آغاز جشنواره های ورزشی در محلات شهر، قدمی دیگر در مسیر تحقق شعار «ورزش همگانی» بر می داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، جشنواره فرهنگی و ورزشی محلات شهری در دستور کار مدیریت ورزش شهرستان اسفراین است.

«سید احمد پرویزی» با بیان اینکه، با آغاز جشنواره های ورزشی در محلات شهر، قدمی دیگر در مسیر تحقق شعار «ورزش همگانی» بر می داریم، افزود: این جشنواره برای نخستین بار با هدف شناسایی استعدادهای ورزشی محلات در شهرستان اسفراین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بزودی رویکردهای این جشنواره ورزشی تدوین خواهد شد، اظهار داشت: با هدف ارتقای کیفیت این جشنواره فرهنگی و ورزشی، رقابت ها در 2 بخش آقایان و بانوان با تقدم کیفیت بر کمیت برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسفراین  خاطر نشان کرد: بزودی این رقابت ها با مشارکت هیئت های ورزشی در محلات شهری آغاز خواهد شد.

به گزارش سپهر آیین، سال گذشته این مدیر مبتکر و صاحب ذوق ورزش شهرستان  المپیاد فاخر ورزشی روستاییان و عشایر در شهرستان اسفراین را کلید زد که بانوان در رشته های والیبال، هفت سنگ، داژبال، دارت، شطرنج و  طناب زنی رقابت و آقایان در رشته های فوتسال، والیبال، دو میدانی و پینگ پنگ، شطرنج، کبدی، طناب کشی حضور در این المپیاد ورزشی را تجربه کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز