طی حکمی از سوی استاندار:

یغمائی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۰:۵۵:۵۱
کد خبر: ۴۷۴۸۰۴
یغمائی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی شد
محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی با صدور حکمی، ملیحه یغمائی را به سمت مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،حکم استاندار در انتصاب یغمایی به سمت مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی به شرح ذیل است:

با درود به ارواح طیبه شهدای اسلام و بنیانگذار جمهوری اسلامی ، نظر به تعهد و تجارب ارزنده سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری منصوب می گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و نیز در حیطه وظایف محوله و قانونی برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

محمد رضا صالحی

استاندار خراسان شمالی

گفتنی است؛ مدیرکل جدید اموربانوان وخانواده استانداری دارای مدرک کارشاسی ارشد روانشاسی ودانش آموخته کارشناسی مددکار ی اجتماعی است.

معاون مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی در امور اجتماعی ،مشاور مدیر کل بهزیستی در امور بانوان و جوانان  و فعالیت به عنوان کارشناس مسئول دفتر توانمند سازی زنان و خانواده ، کارشناس مسئول دفتر شبه خانواده بهزیستی استان و کارشاس آسیب های اجتماعی ازمهمترین سوابق اجرایی وی می باشد

یغمایی همچنین  همکار یونیسف در استان خراسان شمالی، مدرسی دوره های آموزشی  و تدوین طرح های پژوهشی برای حمایت از کودکان و زنان را در کارنامه خود دارد.

 

نظر شما