طلب ۲۱۰ میلیارد ریالی منطقه دو شهری بجنورد از ادارات و ارگانهای دولتی

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۸:۳۵
کد خبر: ۴۷۶۰۵۴
طلب ۲۱۰ میلیارد ریالی منطقه دو شهری بجنورد از ادارات و ارگانهای دولتی
مدیر شهرداری منطقه دو بجنورد گفت: سرانه درآمد در محدوده شهرداری منطقه دو به ازای هر نفر پنج میلیون و دویست هزار ریال در نظر گرفته شده است که امکان وصول از محل عوارضات ساختمانی و شهری را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، بودجه درآمدی منطقه ۲ با احتساب وصول مطالبات شهرداری از سایر ادارات و ارگانهای دولتی و فروش خدمات به شهروندان محاسبه شده است. سهم درآمدی از محل وصول مطالبات از ادارات دولتی مبلغ دویست وده میلیارد ریال می باشد که با توجه به رایزنی های صورت گرفته تا پایان سال مالی امیدواریم با تخصیص اعتبارات دولتی توسط استانداری و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی بخش عمده آن وصول گردد.

حمید محمدی افزود: در حال حاضر محدوده درآمدی شهرداری منطقه دو به لحاظ ارزش معاملاتی در محدوده درامدی  B و C می باشد و از ارزش معاملاتی کمتری نسبت به بلوکهای با ارزش درآمدی A می باشد. لازم به توضیح آنکه محدوده درآمدی A که بالاترین ارزش معاملاتی در سطح شهر می باشد تماماً در بافت مرکزی و منطقه یک شهرداری واقع شده است.

شهردار منطقه دو در خصوص وصول درآمد نیز اظهار کرد: تاکنون بیش از 120 میلیارد ریال درآمد منطقه دو جذب شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال بودجه پیش بینی شده از محل فروش خدمات به شهروندان وصول و به شرط تخصیص اعتبارات و پرداخت مطالبات از ادارات دولتی امکان جذب 100 درصد درآمد منطقه دو می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز